مصطفی برزگر
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام عنوان کرد: اگر کشوری از استقلال برخوردار نباشد نمی تواند در عرصه های سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،سیاسیت داخلی و خارجی موفق باشدکه از این خصیصه کشور ما قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از ان بهره مند نبود
کد خبر: ۸۸۶۱۶۳۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،همایش سران ایلات و وطوایف و معتمدین شهرستان ایوان به همت جامعه بسیج عشایری شهرستان برگزار گردید.

در این مراسم "سردار حسینی"؛ فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع)استان ایلام، گفت: 11درصد از جمعیت استان را عشایر عزیزتشکیل می دهندکه به شغل دامداری و کشاورزی مشغول هستند،این درصد از جمعیت نیاز های اساسی مناطق شهری را تامین می نمایندو نقش عمده ای را در حوزه تولید در کشور ایفا می نمایند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع)استان ایلام با اشاره به سخن امام خمینی (ره)مبنی بر اینکه عشایر ذخایر انقلاب انداظهار کرد:این یک واقعیت است که عشایر توانستند در دوران دفاع مقدس نقش تعیین کننده ای را در دفاع از مملکت ایفا نمایند و امروز در بحث تولید نیز پیشگام هستند.

وی با بیان اینکه عشایرو روستاییان از اقشار واقعی تولید هستند افزود: ما باید تمام تلاش خود را در راستای تثبیت عشایر و روستاییان ،تامین امکانات و نیازهای آنان بکار گیریم چرا که اگر این امر محقق نشود شاهد مهاجرت روستاییان و عشایر بسمت مناطق شهری هستیم که این خود زمینه آسیب پذیر شدن این قشر را فراهم می نماید.

سردار حسینی به انتخابات پیشرو اشاره کرد و ادامه داد:ما در آستانه یک حرکت اجتماعی بزرگ هستیم ،این حرکت اجتماعی بزرگ با انتخابی که مردم انجام می دهند سرنوشت خودشان را برای یک دوره زمانی 4ساله تعیین می کنند.

وی بیان داشت :در انقلاب اسلامی سه کلید واژه استقلال آزادی ،جمهوری اسلامی وجود دارد که در ذیل این سه واژه همه ساختار سیاسی کشور گنجانده شده است.

سردار حسینی ادامه داد: اگر کشوری از استقلال برخوردار نباشد نمی تواند در عرصه های سیاسی ،اجتماعی،فرهنگی،سیاسیت داخلی و خارجی موفق باشدکه از این خصیصه کشور ما قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از ان بهره مند نبود.

وی بیان داشت: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی طیف خاصی از جامعه توان رسیدن به منصب قدرت را بدست می آوردند اما امروزه شاهد این هستیم از همه اقشار جامعه می توانند در مناصب مختلف عهده دار مسئولیت شوند.

سردار حسینی اظهار کرد:اگر تفکری انقلابی ،ساده زیست،جهادی ،عدالت محور،و تامین کننده منافع ملی انتخاب شود کشور رابه سمت پیشرفت و تعالی سوداده خواهد شد اما اگر اینگونه نباشد دچار پسرفت در کشور خواهیم شد.

سردار حسینی تصریح کرد:در انتخابات پیشرو اگر مردم حضور گسترده ای داسته باسند و در صدبالایی از مشارکت را در پای صندق های رای به ثبت برسانند در واقع این مشارکت تضمین کننده امنیت ملی کشور خواهد بود.

وی در پایان گفت: سابقه حضور و مشارکت مردم در انتخابات ادوار گذشته سابقه درخشانی است انشالله مردم با حضورگسترده در انتخابات پیشرو حماسه ای دیگر خلق خواهند نمود.

ارسال نظرات