رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین دقایق آغاز رأی گیری:
مردم هر چه بیشتر در انتخابات شرکت کنند و هر چه زودتر در پای صندوقهای رأی حاضر شوند، زیرا کار نیک را باید در اول وقت انجام داد و نباید آن را به تأخیر انداخت.
کد خبر: ۸۸۶۱۶۲۹
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین دقایق آغاز رأی گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور در محل صندوق سیار ۱۱۰ در حسینیه امام خمینی(ره)، آراء خود را به صندوق انداختند.
حضرت آیت الله خامنه‌ای سپس با اشاره به نعمت مردمسالاری و حضور مردم در انتخابات، افزودند: مردم هر چه بیشتر در انتخابات شرکت کنند و هر چه زودتر در پای صندوقهای رأی حاضر شوند، زیرا کار نیک را باید در اول وقت انجام داد و نباید آن را به تأخیر انداخت.
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، خاطرنشان کردند: سرنوشت کشور در دست آحاد مردم است، چرا که رئیس قوه مجریه را انتخاب می‌کنند، همچنین انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز مهم است زیرا منتخبانِ آن، خدمات شهری و روستایی یعنی مسائل روزمره مردم را در اختیار دارند.
ایشان با تشکر از صداوسیما و خبرنگاران که مشغول کار مهم انتقال خبر هستند، به آحاد مردم توصیه کردند: با دقت، ملاحظه و شناخت در انتخابات شرکت کنید.

ارسال نظرات