کارشناس مذهبی و سیاسی استان جضور پرشور در انتخابات را مایه عزت و اقتدار نظام و انقلاب دانست.
کد خبر: ۸۸۶۱۶۰۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات اظهار کرد: با توجه به اصول متعددی که در قانون اساسی پیرامون نقش مردم در نحوه اداره امور کشور و تعیین حاکمان و نمایندگان خویش از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزاری انتخابات‌های در راستای تحقق بخشیدن به این نقش مهم و کلیدی مردم محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه مشارکت حضور حداکثری مصونیت و اقتدار برای کشور ایجاد می‌کند خاطرنشان کرد: با حضور پرشور زمینه دست‌اندازی دشمنان به جمهوری اسلامی ایران کم می‌شود.

کارشناس مسائل مذهبی و سیاسی در استان تصریح کرد: یکی از شاخصه‌های مهم دموکراسی در دنیا بحث انتخابات است به طوری که بر هر کشوری به تناسب افزایش میزان مشارکت مردم رونق، دموکراسی افزایش پیدا کند.
 
حسینی با تاکید بر اینکه حضور در انتخابات به نفع خود مردم است عنوان داشت: با حضور در انتخابات و انتخاب صحیح پیشرفت نظام رقم می‌خورد. 
 
وی با عنوان اینکه انتخاب فرد اصلح اهمیت زیادی دارد افزود: باتوجه به قانون اساسی و فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی می‌توان با تدبیر فرد اصلح را انتخاب کرد.
 
 کارشناس مسائل سیاسی و مذهبی در استان داشتن تدبیر، تعبد، وفاداری به مردم و تلاش برای رضایت خدا و مردم جامعه را از جمله ویژگی‌های فرد اصلح دانست و گفت: مقام معظم رهبری مدظله العالی فرمودند که بهترین افراد آن کسی است که درد کشور را بفهمد، درد مردم را بداند، با مردم یگانه و صمیمی باشد، از فساد به دور باشد، مرز او با دشمن مشخصی باشد و با دشمن رودبایستی نداشته باشد.
 
حسینی در ادامه خاطرنشان کرد: با حضور پرشور در انتخابات بار دیگر عزت و استقلال ملی رقم خواهدخورد و دشمنان نظام مایوس و ناامید می‌شوند. 
ارسال نظرات