مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان تهران :
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، حضور حداکثری ملت در انتخابات را اقتدار انقلاب و این اقتدار را خاری در چشم دشمنان دانست.
کد خبر: ۸۸۶۱۵۹۱
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین نظری   در خصوص انتخابات پیش رو با تاکید بر حضور مردم در انتخابات اظهار داشت: همان گونه که مقام معظم رهبری در فرمایشات گوهر بارشان بارها اشاره کردند مهم حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.

وی افزود: حضور حداکثری ملت یعنی اقتدار انقلاب اسلامی واین اقتدار خاری در چشم دشمنان اسلام است و این روز ها می بینیم که در شبکه های اجتماعی و رسانه ای بیگانه در حال تخریب هستند و انتخابات را بی ارزش جلوه می دهند تا ملت ما همانند گذشته پرشکوه ظاهر نشوند .

حجت الاسلام و المسلمین  نظری گفت: حضور شما مردم متدین و انقلابی مهر تایید دیگری براین نظام و انقلاب است و این حضور یعنی پشتیبانی از ولایت فقیه یعنی ولایت مداری یعنی مشت محکم زدن بر دهان دشمنان یعنی اتحاد ، وحدت و همدلی ملت بزرگ ایران است .

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به شاخص های انتخاب فرد اصلح بیان کرد: برای انتخاب فرد اصلح شاخص هایی با توجه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سخنان مقام معظم رهبری وجود دارد که راه را برای ما مشخص کرده است .

  نظری گفت: یکی از شاخص های فرد اصلح این است که باید روحیه خدمتگذاری به مردم بخصوص قشر ضعیف داشته باشد و دغدغه برای آبادانی مناطق محروم داشته باشد .

وی یکی دیگر از شاخص ها را روحیه استکبار ستیزی بیان کرد و افزود: فردی که انتخاب می کنیم باید روحیه مقابله با دشمن داشته باشد و باید در تمام عرصه ها  موضع خود را در مقابل دشمن بیان کند .

  فرد اصلح کسی است که ساده زیست باشد و همچنین ساده زیستی را به مدیران و مسئولین زیر دست خود ترویج دهد و می توان این مسئله را به بدنه جامعه نیز منتقل کرد.

وی افزود : فرد اصلح کسی است که مرزبندی خود را با دشمن مشخص کرده و در پای بندی به ارزش های انقلابی و اسلامی کشور کوتاه نیاید و در هر شرایطی به دشمن اجازه جسارت  و بی احترامی را ندهد و این ها همه می بایست در عمل نیز ثابت شود .

وی یکی دیگراز شاخص های فرد اصلح برای انتخاب را باور دورنی داشتن به کشور یعنی چشم به تکنولوژی کشور های بیگانه نداشته باشد ،یعنی اقتصاد را وابسته به کشور های دیگر نداند ، یعنی به علم ، دانش و خلاقیت جوانان کشور اهمیت دهد ، یعنی اعتقاد کامل به اقتصاد مقاومتی داشته باشد امید است در ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۶ شما مردم متدین و انقلابی همیشه درصحنه باردیگر با حضور خود سیلی محکمی بر صورت دشمنان بزنید .

 

 

ارسال نظرات