مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان تهران:
خبرگزاری بسیج: مسئول سازمان بسیج سازندگی استان تهران گفت: در سال ۹۶ نیز برای تحقق اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال مقرر شده است با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان برای ۴هزار نفر شغل ایجاد بکنیم.
کد خبر: ۸۸۶۱۵۸۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳

  به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ عبدالله اصغری مسئول سازمان بسیج سازندگی استان تهران، با اشاره به اینکه در کنار فعالیت های عمرانی و بهداشت، اشتغال را در اولویت برنامه های خود قرار داده ایم، اظهار داشت: سال گذشته ۱۰۰ هزار نفر اردوی جهادی در سطح استان تهران در حوزه های فرهنگی، بهداشت و سلامت، اقتصاد مقاومتی و عمرانی برگزار شده است.

  در اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۹ بعد از خلائی که به دلیل تعطیلی جهاد سازندگی و ادغام آن با جهاد کشاورزی حس می شد، مقام معظم رهبری فرمان تشکیل بسیج سازندگی را دادند.

وی افزود: آثار سازندگی های گروههای جهادی که از اوایل انقلاب شروع به کار کرده بودند در روستاها دیده می شود مانند ساخت حمام، مسجد و راه و ما نیز با ماموریت هایی که داریم این راه را ادامه می دهیم ولی تفاوتی که وجود دارد این است که جهاد یک نهاد برخوردار از اعتبارات دولتی بود اما بسیج سازندگی با کمک اعتبارات سپاه پاسداران و خیرین پروژه ها را در چهار عرصه فرهنگی، عمرانی، اقتصادمقاومتی و اشتغال و بهداشت و سلامت انجام می دهد.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۹۶ نیز برای تحقق اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال در کنار فعالیت های عمرانی و بهداشت، اشتغال را در اولویت برنامه های خود قرار داده ایم و مقرر شده است با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان برای ۴هزار نفر شغل ایجاد بکنیم.

ارسال نظرات