کارشناس مسائل سیاسی: امروز آن نیرویی که ملت ما را به جلو می راند عزت و اعتماد به نفس حاصل از انقلاب اسلامی است، حاصل از استقلال کشور است، حاصل این امنیت بی نظیر و یک قدرت نظامی برنده و بازدارنده است، حاصل یک رهبری حکیم و شجاع است .
کد خبر: ۸۸۶۱۵۷۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به همت پایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) از حوزه 212 حضرت سمیه  همایش سیاسی با حضور کلیه بسیجیان این پایگاه و با سخنرانی کارشناس مسائل سیاسی همراه بود.
 
دولتی برای کشور امید آفرین است که به قدرت ملی، به عزت ملی و حفظ استقلال کشور اعتقاد راسخ داشته باشد 
 
این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد:اگر ملتی می خواهد تمدن ساز شود، اگر ملتی می خواهد رشد و توسعه پیدا کند، اگر ملتی می خواهد قدم در راههای نرفته بگذارد قبل هر چیز نیازمند اعتماد به نفس است، نیازمند اقتدار و باور به قدرت ملی است. اگر ملتی به هر دلیلی اعتماد به نفسش را، عزتش را، از دست دهد مثل فردی می شودکه چشمانش را، چشم اندازش را، از دست می دهد. دیگر آن ملت توان حرکت به جلو را از دست خواهد داد.
 
وی در ادامه گفت:امروز آن نیرویی که ملت ما را به جلو می راند عزت و اعتماد به نفس حاصل از انقلاب اسلامی است، حاصل از استقلال کشور است، حاصل این امنیت بی نظیر و یک قدرت نظامی برنده و بازدارنده است، حاصل یک رهبری حکیم و شجاع است . این چشمه جوشان ایستادگی و مقاومت است که به ملت ما امید این را می دهد که می تواند به زودی یک اقتصاد قدرتمند داشته باشد، می تواند به زودی فرهنگ و باورهای جهانی خودش را در سطح عالم احیاء کند.
 
 وی در خصوص عزت ملی یادآور شد:تحریم باشد یا نباشد خیلی مهم نیست آنچه که حائز اهمیت است عزت ملی است. این را بدانیم یک نوکر، یک ملت وابسته، یک ملت ناتوان در عرصه دفاعی، یک ملتی که عزتش و اعتماد به نفسش توسط زورگویان دنیا لگدمال شده باشد اگر به بهترین امکانات دنیا هم دسترسی داشته باشد، غیر ممکن است که بتواند رشد و توسعه پیدا کند. توان دفاعی ما، موشک های ما، امروز یکی از اصلی ترین پشتوانه های استقلال ملی ماست یکی از اصلی ترین عوامل عزت ملی ما در برابر دشمنان بدخواه انقلاب و اسلام و ایران است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: دولتی برای کشور امید آفرین است که به قدرت ملی، به عزت ملی و حفظ استقلال کشور اعتقاد راسخ داشته باشد. به دشمنان این کشور خوشبین نباشد. در ارتقاء توانمندی های داخلی کوشا باشد و به نیروی جوانان باور داشته باشد، نگاهش برای پیشرفت و توسعه به درون کشور باشد نه خارج از کشور.
 
 
 
خبرنگار بسیجی:فرهادی
ارسال نظرات