خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

مهمترین مسئله انتخابات حضور مردم در صحنه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: مهمترین مسئله انتخابات را حضور مردم در صحنه عنوان کرد وگفت:مردم با حضور در صحنه وشرکت در انتخابات برعزت واقتدار این نظام خواهند افزود.
کد خبر: ۸۸۶۱۵۶۸
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهدیشهر،حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری در نشست بصیرتی که در مسجد امام حسین (ع)درجزین برگزار شدبا اشاره به انتخابات پیش رو ؛مردم را به حضور در انتخابات وانتخاب اصلح ترین فرد دعوت کرد واظهار کرد:ماباید ایستادگی در برابر ظلم واستکبار را از امام حسین(ع)درس بگیریم وبه مانند حضرت عباس(ع)مطیع وفرمانبر ولی فقیه زمان باشیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج)در ادامه به جنایات آمریکا وآل صعود خبیپ در منظقه آمریکا را ریشه تمام مشکلات وجنگ ها وجنایات علیه بشر دانست.
وی همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو گفت:مقام معظم رهبری  برحضور حد اکثری مردم تاکید دارند  وهمان ظور  که فرمودند«باید آنجا که اگر نتوانستیم اصلح را انتخاب کنیم به افراد مورد وثوق واعتماد مراجعه واز آن ها کسب تکلیف واصلح را انتخاب کنیم ورای دهیم.
قندهاری با تاکید برلزوم حفظ بصیرت ؛اتحاد وهمدلی اظهار کرد: ایمان؛اخلاص وصداقت وراستگویی ومردمی بودن وپیروخط ولایت بودن از ویژگی های کاندیدای اصلح می باشد.
وی همچنین مهمترین مسئله انتخابات  را حضور مردم در صحنه عنوان کرد وگفت:مردم با حضور در صحنه وشرکت در انتخابات برعزت واقتدار این نظام خواهند افزود.
قندهاری افزود:مقام معظم رهبری در بیانات خود ویژگی انتخاب اصلح راچنین عنوان کرد «کسی را انتخاب کنید که درد مردم وکشور را بداند وعزم جدی در ریشه کنی فقر وفساد اشرافی گری داشته باشد ومرز او با دشمن مرز مشخصی باشد .امانتدار ؛کارآمد،دلسوز ؛برنامه داروجوانگرا باشد وبه آینده کشور اهمیت دهد».
ارسال نظرات
پر بیننده ها