بیانیه سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی در آستانه انتخابات 29 اردیبهشت؛
سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی با صدور بیانیه ای از مردم همیشه در صحنه خواست تا با بصیرت و شناخت در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه حضوری پر شور داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۶۱۵۵۸
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اینک در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که بدون شک رویدادی حساس، سرنوشت‌ساز و حادثه‌‌ای مهم به شمار می رود و چشم امید دوست و دشمن با حساسیتی تام مراقب و نظاره‌گر آن است.

مشارکت حداکثری در انتخابات نماد وحدت، و اراده ملی مردم ایران برای ادامه راه امام راحل (ره) و شهیدان همیشه جاوید انقلاب و دفاع مقدس می باشد.

در این بیانیه تصریح شده است؛ انتخابات مظهر مردم‌ سالاری دینی و تثبیت پایه های نظام است و هر چه حضور ملت انقلابی، باشکوه‌تر و منسجم‌تر باشد، پایه‌های نظام اسلامی دوام و استحکام بیشتری می‌یابد.

ملت متعهد و عاشورایی آذربایجان نیز در ۲۹ اردیبهشت ماه با خلق حماسه ای دیگر، با رای با بصیرت خود برگ زرینی بر صفحات پر افتخار حماسه آفرینی های سترگ خود خواهد افزود و دشمنان عنود و کینه توز ایران اسلامی را به خاک مذلت خواهد نشاند.

بسیج رسانه آذربایجان شرقی در ادامه بیانیه خاطر نشان کرده است؛ بدون شک دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یکی از مهمترین و حساس ترین دوره های انتخابات در ایران است به نحوی که می توان تحقق اقتصاد مقاومتی را در گرو تحقق حماسه سیاسی در این انتخابات دانست و شرکت حماسی مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی است.

در بیانیه سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی تصریح شده است: مردم غیور و همیشه در صحنه آذربایجان به ویژه اصحاب رسانه همواره در صحنه های حساس و سرنوشت ساز همگام و همسو با اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی یک صدا با ملت قهرمان پرور ایران اسلامی ضمن حضور در پای صندوق های رای، با قلم های پرتوان خود، اهداف شوم استکبار جهانی را در هم خواهند شکست.

در پایان این بیانیه آمده است؛ مردم غیور و همیشه در صحنه آذربایجان به ویژه اصحاب رسانه همواره در صحنه های حساس و سرنوشت ساز همگام و همسو با اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی یک صدا با ملت قهرمان پرور ایران اسلامی ضمن حضور در پای صندوق های رای، با قلم های پرتوان خود، اهداف شوم استکبار جهانی را در هم خواهند شکست.

ارسال نظرات