خبرهای داغ:
دعوت بسیج دانش آموزی شاهرود از رای اولی برای حضور در انتخابات

حضور دانش آموزان رای اولی در تعیین سرنوشت خود بصیرت ملی و انقلابی را نشان می دهد

بسیج دانش آموزی شاهرود با دعوت از اقشار مختلف مردم و به خصوص دانش آموزان رای اولی تاکید دارد: حضور دانش آموزان رای اولی در تعیین سرنوشت خود بصیرت ملی و انقلابی را نشان می دهد.
کد خبر: ۸۸۶۱۵۱۴
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بسیج دانش آموزی شاهرود در بیانیه ای با دعوت گسترده آحاد جامعه به خصوص دانش آموزان رای اولی در انتخابات 29 اردیبهشت بر بصیرت ملی و انقلابی دانش آموزان تاکید دارد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هر کس پای صندوق رای می آید، در واقع رای به جمهوری اسلامی،رای به قانون اساسی و رای به مواد غیرقابل تغییر قانون اساسی، یعنی اسلام و ارزش های اسلامی، می دهد.(مقام معظم رهبری امام خامنه ای)

یک بار دیگر آزمونی بزرگ در پیش روی ملت ایران است؛ عرصه ای که نگاه جهانیان به آن دوخته شده و دوستداران انقلاب اسلامی و ملتهای مستضعف جهان را به آینده امیدوار و چشم طمع دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را کور خواهد کرد.

انتخابات بعنوان یکی از میدانهای مهم تجلی اراده ملت بزرگ ایران اسلامی در تعیین سرنوشت کشور به شمار می رود و حضور حداکثری مردم بصیر می تواند حماسه‌ای عظیم را رقم زده و حرکت به سوی پیشرفت و تعالی را سرعت بخشد.

سر انگشتان میلیون ها مرد و زن، دختر و پسر و پیر و جوان ایرانی فردا می تواند عزت و آبروی ملی را در یکی دیگر از برگ های زرین تاریخ انقلاب اسلامی حک کند و از مشکلات مردم عزیزمان گره گشایی نماید.

بسیج دانش آموزی شهرستان شاهرود، ضمن دعوت از آحاد مردم غیرتمند و ولایتمدار به خصوص دانش آموزان رای اولی که نقش خود را در تعیین سرنوشت خود با بصیرت ملی و انقلابی نشان می دهند برای حضور پرشور در پای صندوق های رأی روز جمعه 29 اردیبهشت یادآوری می کند؛‌ مشارکت بالای ملت فهیم ما در این انتخابات و گزینش اصلح، تجدید عهد دیگری با آرمانهای والای انقلاب، ‌اندیشه های گهربار حضرت امام خمینی(ره)‌و لبیک به ندای ولی امر مسملین جهان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها