نماینده ولی فقیه در کردستان گفت:تک تک رأی که به صندوق ریخته می شود ارزشمند و این مشارکت بالا مایوس کننده دشمنان نظام است.
کد خبر: ۸۸۶۱۵۰۷
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی،در گفتگویی به اهمیت انتخابات اشاره و اظهار داشت: انتخابات برای تعیین سرنوشت کشور و مردم موثر است.


وی با بیان اینکه همه دنیا مردم ایران اسلامی را با حضور گسترده در تمامی صحنه های تعیین سرنوشت خود می شناسند افزود:اهمیت انتخابات تا اندازه ای است که تمام دنیا منتظر دیدن حضور مردم در عرصه انتخابات هستند.


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: دشمنان نظام اسلامی زمانی که مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات که نشان از دلبستگی مردم به نظامف رهبری و عزت شرف خود است را می بینند مایوس و ناامید می شوند.


نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اذعان داشت: لذا تک تک رأی که به صندوق ریخته می شود این مشارکت بالا ارزشمند و مایوس کننده دشمنان نظام است.


آیت الله حسینی شاهرودیبا دعوت مردم برای مشارکت گسترده در پای صندوق های رأی اظهار داشت: انشاءالله همگی ما در روز جمعه 29 اردیبهشت ماه در پای صنوق های رأی حاضر خواهیم بود و فرد اصلح مفید و دلسوز را برای مردم و کشور انتخاب خواهیم نمود.


نماینده، ولی فقیه در کردستان در پایان با بیان اینکه انتخابات یکی از صحنه‌های آزمایش ملت و حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران است،گفت: این بار نیز همانند همیشه به لطف الهی مردم ایران اسلامی سرافراز و سربلند از این آزمایش بیرون خواهند آمد.


ارسال نظرات