با حضور فرمانده سپاه امام رضا(ع):

کارگاه خیاطی جهت ایجاد اشتغال برای بانوان در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد

با هدف اشتغال‌زایی و بهبود وضع معیشت، کارگاه خیاطی برای بانوان در حاشیه شهر مشهد و با حضور فرمانده سپاه امام رضا(ع) افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۶۱۵۰۴
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این مراسم  سردار یعقوبعلی نظری اظهار داشت: یکی از اولویت های حاشیه شهر، ایجاد اشتغال و بهبود وضع معیشت مردم منطقه است.
 
وی افزود: به همین منظور اولین کارگاه خیاطی به استعداد 160 نفر جهت بانوانی که سرپرستی خانواده را عهده دار می باشند در مکان سوله ورزشی صالحین که با همکاری حوزه 4 حضرت مریم (س) ناحیه میثم در اختیار بسیج سازندگی قرار داده شده است آغاز به کار کرد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) افزود: البته این پروژه ها در قسمت ها و مناطق دیگر حاشیه شهر نیز ادامه خواهد داشت، لذا برنامه‌ریزی برای ایجاد و افتتاح 7 کارگاه دیگر و در مجموع به استعداد 1000 نفر در دستور کار قرار دارد.

سردار نظری افزود: برای فروش و توزیع محصولات تولید شده نیز با آستان قدس رضوی، شهرداری مشهد، کمیته امداد امام خمینی و سازمان اتوبوسرانی هماهنگی شده است.

در این مراسم، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میثم نیز افزود: این کارگاه ظرفیت افزایش و بکارگیری و ایجاد اشتغال تا 210 سرپرست خانوار را دارد.

محمد صلابتی مجموع اعتبار هزینه کرد برای تجهیز و بکارگیری کارگاه فوق را 180000000 ریال اعلام کرد.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار