خبرهای داغ:
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار از اختصاص بیش از 42 میلیارد ریال برای اجرای 28 پروژه آبیاری کم فشار و تحت فشار در شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۱۴۸۳
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
هوشنگ کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: بیش از 42 میلیارد ریال برای اجرای 28 پروژه آبیاری کم فشار و تحت فشار در شهرستان بهار اختصاص یافت.

وی کل اعتبار اجرای این طرح را 42 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: طرح‌های یاد شده در سطحی بیش از یک هزار و 200 هکتار در دست اجرا است که عملیات آن از ابتدای سال جاری آغاز شده و تاکنون بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار با بیان اینکه این طرح تا پایان خرداد ماه امسال به اتمام خواهد رسید، گفت: هدف از اجرای طرح کاهش مصرف آب در مسیر انتقال به باغات و آبیاری مزارع است.

وی سطح آبیاری اجرا شده به روش‌های نوین را بیش از 18 هزار هکتار اعلام کرد و از آمادگی مدیریت جهاد کشاورزی بهار برای پذیرش و اجرای طرح‌های جدید با یارانه دولتی خبر داد.

کرمی میزان آب صرفه جویی شده در نسخه اجرای این سطح آبیاری نوین را بیش از 50 میلیون متر مکعب اعلام و از کشاورزان درخواست کرد جهت بهره‌مندی از اعتبارات بلاعوض و اجرای طرح‌های نوین آبیاری به مراکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات