خبرهای داغ:
آیت الله موسوی گفت: بنده اعتقاد دارم کسی که سند خیانت به نسل آینده را امضا کرده لیاقت وزارت نظام اسلامی را ندارد
کد خبر: ۸۸۶۱۳۸۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران وبیدگل، امام جمعه آران و بیدگل به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرهنگیان اشاره کرد و گفت: فرمایشات رهبر انقلاب درباره سند ۲۰۳۰ در زمانی که مسئولان در خواب غفلت بودند خطری بزرگ را از انقلاب اسلامی دفع کرد.

آیت الله سید محمد موسوی اضافه کرد: هدف از تکلیف کردن سند ۲۰۳۰ به ایران حذف اصول دین و ارزش ها و جایگزینی اباحی‌گری به اسم توسعه پایدار است.

وی از حذف درس کودک فداکار به عنوان نمونه ای از تلاش ها برای  حذف ارزش ها نام برد و تصریح کرد: آموزش بی بندوباری، بی دینی، انکار اصول دین و از جمله خطراتی بود که با اجرای سند ۲۰۳۰ دانش آموزان ما را تهدید می کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل با اشاره به تصویب و ابلاغ سند ۲۰۳۰ در شهریورماه ۹۵ در هیات دولت بیان کرد: سخنان وزیر آموزش و پرورش و اظهار بی اطلاعی او از اهداف پشت پرده سند عذر بدتر از گناه است.

وی عدم حضور خود برای استقبال از وزیر آموزش و پرورش در سفر اسفندماه به آران و بیدگل را یادآور شد و اظهار کرد: دلیل اصلی من برای شرکت نکردن در استقبال از وزیر علی رغم حضورم در شهر انتقاد به سند ۲۰۳۰ بود.

آیت الله موسوی با گلایه از رسانه ها برای خرده گیری از حضور نیافتن در مراسم و عدم پوشش پاسخ وی در خطبه های نماز جمعه تاکید کرد: بنده اعتقاد دارم کسی که سند خیانت به نسل آینده را امضا کرده لیاقت وزارت نظام اسلامی را ندارد.

امام جمعه آران و بیدگل با انتقاد از عدم موضع گیری صحیح رؤسای سه قوه و شورای عالی انقلاب فرهنگی در برابر اجرای سند ۲۰۳۰ خاطرنشان کرد: انتظار از سران قوا و شورای عالی انقلاب فرهنگی بود که قبل از ورود رهبر انقلاب به موضوع از این اجرای سند جلوگیری می‌کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها