بیانیه سازمان بسیج کارگری کشور به مناسبت دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری:
سازمان بسیج کارگری کشور به مناسبت دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۶۱۳۸۴
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور به مناسبت دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری بیانیه ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

 ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا فلا خوف علیهم و لاهم یحزنون(احقاف/13)

  امام خمینی(ره): من امیدوارم که ملت شریف ایران در این امر مهم الهی که منحرفان از هر چیزی بیشتر با آن مخالفت کرده و می کنند و این نیز از اهمیت آن است ـ یکدل و یک جهت در روز انتخابات به سوی صندوقها هجوم برند و آرای خود را به صندوق ها بریزند.

  نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدا با رای و انتخاب مردم،  با حضوری حداکثری و مشارکت 98 درصدی مردم ایران زمین  روی کار آمد و ملت ایران  به  گونه ای نظام طاغوت و سران آنها  را در هم کوفتند که انقلاب اسلامی ایران به الگویی بی بدیل برای تمام کشورهای آزادی خواه جهان و جهان اسلام تبدیل شده است که البته وحدت ملی و یکدست شدن مردم شریف ایران در به دست آوردن چنین پیروزی را نادیده نمی توان گرفت.

نظام جمهوری اسلامی ایران بر خلاف بسیاری از کشورهای استکباری و سلطه طلب جهان که تنها ادعای دموکراسی را دارند مردم سالاری دینی حقیقی را به منحصه ظهور رسانده است چرا که در تمامی ادوار این مردم هستند که زمامداران و مسئولین امور خود در کشور را تعیین می‌کنند.

دشمنان نظام و انقلاب همیشه سعی بر کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات های مختلفی که در سراسر کشور برگزار می‌شود داشتند تا بتوانند به اهداف شوم و پلیدی که در سر می پرورانند برسند اما ملت ولایت مدار و انقلابی ایران اسلامی همواره مشت محکمی را بر دهان استکبار کوبیده و دشمن را از رسیدن به نقشه های شوم خود ناامیده کرده است.

در این انتخابات، دشمنان ایران اسلامی تو دهانی محکم دیگری را از ملت فهیم و انقلابی ایران خواهند خورد طوری که در یاد تاریخ بماند که ملت ایران هیچگاه اسیر عوام فریبی ها و تزویر رسانه‌های بیگانه و همچنین معاندینی که قصد ضربه به پیکره ایران اسلامی را دارند نخواهد خورد.

بسیج کارگری کشور از جامعه کارگری ایران اسلامی و  زحمت کشان عرصه صنعت و تولید می خواهد در پای صندوق‌های رای حضور بهم رسانند تا با انتخابی با بصیرت و هوشمندانه فرد اصلحی را برای این مسئولیت مهم و خطیر انتخاب کنند.

سازمان بسیج کارگری کشور

انتهای پیام/ر

ارسال نظرات