خبرهای داغ:
ساداتی نژاد گفت: تحقق شورای ترکیبی مقدمه ای برای اجرای سایر موارد تفاهم شده بین معتمدان شهر است.
کد خبر: ۸۸۶۱۳۷۵
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰

به گزارشخبرگزاری بسیح از آران وبیدگل، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی حمایت خود را از تشکیل شورای شهر ائتلافی در آران و بیدگل اعلام کرد.

سید جواد ساداتی نژاد با بیان این که آران و بیدگل از معدود مناطق کشور است که از آغاز توانست در بین امواج متلاطم سیاست های حاکمیت شاهنشاهی، حقیقت را بشناسد اظهار کرد: آن چه مردم این منطقه را از سایر مناطق کشور متمایز می کند، قدرت درک و بصیرت آنان در شرایط حساس اجتماعی و سیاسی است.

وی حضور مؤثر در قیام تاریخی امام خمینی (ره) در ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، انقلاب اسلامی و کسب رتبه اول ایثارگری کشور در دفاع مقدس را نمونه هایی از شناخت و بصیرت مردم شهرستان بر شمرد و تاکید کرد: امروز هم آران و بیدگل در شرایط خاص تاریخی خود قرار دارد که نیاز به اراده و تعهد مردم این شهر برای شکل گیری یک شهر منسجم و متحد بر اساس اعتماد، همگرایی و همسویی بین بخش های مختلف شهر دارد.

ساداتی نژاد به خاطر تفاهمی که آن را تاریخی خواند به مردم تبریک گفت و تصریح کرد: به مردم بزرگوار شهر آران و بیدگل تبریک می گویم که معتمدان و چهره های برجسته اجتماعی شهر در یک مسیر موفقت آمیز حول محوریت حضرت آیت الله موسوی امام جمعه محترم شهرستان به تفاهمی تاریخی برای همسویی و هماهنگی در اداره مطلوب شهر دست یافته‌اند.

وی تشکیل شورای شهر ترکیبی با حضور نمایندگان هر دو بخش شهر را نتیجه این تفاهم برشمرد و اضافه کرد: تحقق شورای ترکیبی مقدمه ای برای اجرای سایر موارد تفاهم شده بین معتمدان شهر است.

نماینده مردم در مجلس با تشکر از همه گروه های سیاسی واجتماعی که در تحقق این ائتلاف و تفاهم جمعی، دلسوزانه تلاش کردند، از مردم آران و بیدگل درخواست کرد: مردم آران و بیدگل در انتخابات روز ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ در پای صندوق های رأی حاضر شوند و در شکل گیری شورای شهر ترکیبی نقش اساسی خود را ایفا کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها