بوشهر-امام جمعه بندر دیر گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات اهمیت و اولویت دارد و باعث تحکیم و ثبات پایه نظام می شود.
کد خبر: ۸۸۶۱۳۵۱
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸

به گزارش  حجت الاسلام سید علی حسینی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر،، به اهميت برگزاري انتخاباتي سالم اشاره نموده و اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات باعث تحكيم و ثبات پايه نظام می شود.

حسینی گفت: مراعات قانون در قبل، حین و بعد از انتخابات باید توسط نامزدها، مجریان و ناظران رعایت شود تا زمینه امنیت و آرامش و اعتماد مردم فراهم شود.

وی افزود: وحدت، انسجام و همدلی و درکنارهم بودن ملت و دولت و مسئولان و ملت امروز برای کشور حایز اهمیت و ضامن بقا و دوام انقلاب و نظام است.

امام جمعه بندر دیر با بیان اینکه در حکومت مردم‎‎ سالاری دینی مردم احساس تکلیف می کنند، گفت: شرکت در انتخابات از معیارهای مردم سالاری دینی است و این حضور اقتدار نظام اسلامی را نشان می دهد که مردم مدافع و پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند.

حسینی گفت:  مردم با آگاهی ، دقت و بصیرت افراد پاکدستی که به فکر پر کردن جیب خود نبوده و خادم مردم و پایبند به ارزش های اسلامی هستند و بعد از روی کار آمدن برنامه های فرهنگی دینی را دنبال می کنند را انتخاب کنند.

وی با دعوت مردم به حضور پرشور و حداکثری در پای صندوق های رأی خاطرنشان کرد:حضور حداکثری مردم همراه با نظم و رعایت حدود اسلامی و قانون  مایه افتخار جمهوری اسلامی است و اگر قانون شکنی و بداخلاقی شود همین انتخابات به ضرر ما  تمام خواهد شد همانگونه که در سال 88 شاهد آن اتفاقات بودیم.

انتهای خبر./
ارسال نظرات
پر بیننده ها