یکی از حیاتی ترین مساله در تعیین سرنوشت هر کشوری مساله انتخابات آن کشور است، به طوری که این بعد چنان مهم است که دیگر ابعاد کشور را قبل و بعد از آن تحت تاثیر قرار می دهد.
کد خبر: ۸۸۶۱۳۳۶
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در نظام جمهوری اسلامی ایران نیز همچون دیگر کشورها مساله انتخابات از مهم ترین رویدادها به شمار می رود چنان که اهمیت آن در غرب و شرق و اروپا در قالب شیطنت شبکه ها و رسانه های مختلف و با برنامه های گوناگون به وضوح دیده می شود.

وجود انتخابات در ایران برای نظام سلطه و کشورهای تحت نفوذ آن یکی از مباحث مهم و مطرح برای بحث های چالش برانگیز، حاشیه ساز و ایجاد شبهه و شائبه است، رویدادی که از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون بیش از سی بار در نظام جمهوری اسلامی تجربه شده است.

نظام سلطه با پیروزی انقلاب اسلامی که نتوانست به اهداف خود در ایران دست یابد با ترفندهای مختلف درصدد براندازی نظام جمهوری اسلامی و مقابله با آن برخواست تا جایی که در برگزاری بحث مهمی چون انتخابات تا به امروز تلاش در تحریف افکار عمومی کرده و برای رسیدن به این مقصد شوم خود مباحث گوناگونی چون بحث انتخابات سالم و انتخابات آزاد را مطرح می کند.

اما یکی از نکات حایز اهمیت و کلیدی انقلاب اسلامی در این امر مهم است که مردم ایران هرگز دخالت بیگانگان را برنتافتند و برای مقابله با آن از عزیزترین دارایی خود که جانشان است گذشته اند تا مبادا خللی در خواسته و نظرشان ایجاد شود و نظام جمهوری اسلامی ایران از چنین پشتوانه مهم و محکمی برخوردار است.

ملتی که با گذشت چند دهه از انقلاب اسلامی هرچند هنوز شاهد برخی کاستی ها در کشور هستند ولی با آگاهی و بصیرت خود بر این باورند که کسی نمی تواند مانع عزم و اراده آنها شود و خوب تشخیص می دهند چه کسی فرد اصلح است و اگر گروه هایی در چنین بازه زمانی خود را طرفدار و نماینده آن ها می دانند و سنگ مردم را به سینه می زنند حرف هایشان چه رنگ و بویی دارد.

رقیه غلامی

ارسال نظرات