نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت اشرافی‌ به جای رفع مشکلات برای کمک به اقشار کم درآمد و مستضعف دم از خزانه خالی می‌زنند.
کد خبر: ۸۸۶۱۳۰۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمدابراهیم رضایی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی شامگاه سه شنبه در اجتماع بزرگ هواداران حجت‌الاسلام رئیسی در شهرستان خمین با تاکید بر لزوم صیانت از آرمان‌های شهدا گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با خون هزاران شهید آبیاری شده تا به اقتدار و امنیت امروز رسیده است.

وی افزود: همانگونه که حضرت امام خمینی(ره) فرمود صیانت از این نظام امری واجب است لذا می‌طلبد دولتی عهده‌دار مسئولیت شود که ضمن اینکه فرهنگ علوی دارد، در چارچوب قانون و ارزش‌های جمهوری اسلامی ایران حرکت کند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه در دولت کنونی کسانی که عهده‌دار مسئولیت شده‌اند بر مبنای شایسته‌سالاری نبوده و معمولا با باندبازی در رأس پست‌های مدیریتی قرار گرفته اند.

رضایی یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ساده‌زیستی مسئولان دانست و گفت: متاسفانه برخی از مسئولین دچار اشرافی‌گری شده‌اند و از مشکلات معیشتی و اقتصادی اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر جامعه اطلاع و درک درستی ندارند و به جای رفع مشکلات برای کمک به اقشار کم درآمد و مستضعف دم از خزانه خالی می‌زنند.

وی افزود: مشکل امروز کشور مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری است. امروز خانواده‌های ایرانی جوانانی تحصیلکرده دارند که به رغم داشتن تخصص بیکار هستند، کارخانجات بسیاری تعطیل شده‌اند و چرخش چرخ تولید کشور با مشکلات متعددی مواجه است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت کنونی با بی‌توجهی به خون شهدا و عدم تبعیت از رهبری نمی‌تواند این کشور را به سرانجام برساند. امروز کشور نیازمند رئیس جمهوری که شایسته‌سالاری را سرلوحه کار خود قرار دهد.

رضایی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات و تو دهنی به دشمن گفت: مردم در روز انتخابات حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد و با بصیرت دست به انتخاب فرد اصلح می‌زنند ولی مطمئن باشید که دشمنان از این حضور و بر سر کار آمدن جریانی انقلابی، نگران هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات