خبرهای داغ:
نشست بصیرتی سیاسی در مسجد جامع شهرستان فاروج با سخنرانی خسروی که خود یکی از رزمندگان دفاع مقدس و بازنشسته می باشند برگزار شد .
کد خبر: ۸۸۶۱۳۰۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج: نشست بصیرتی سیاسی در مسجد جامع شهرستان فاروج  با سخنرانی خسروی که خود یکی از رزمندگان دفاع مقدس و بازنشسته می باشند برگزار شد .

در این نشست بصیرتی سیاسی  خسروی بیان داشت : خانواده های شهداء باید شاکرخداوند  باشند که خون شهداء آنها به ثمر نشسته است و باعث شده تا سوریه و عراق آزاد شود

وی  در ادامه بیان داشت :ما جنگ طلب نیستیم و معنای شهادت طلبی ، جنگ طلبی نیست بلکه از خود گذشتگی و ایثار است که با خون خود باعث می شود دیگران در آرامش زندگی کنند .

 در این نشست بصیرتی سیاسی که بیش از 200 نفر از خواهران و برادران بسیجی و عموم مردم حضور داشتند  خسروی بیان کرد : یکی از نامزد های ریاست جمهور می گوید اگر به من رای ندهید کشور دچار جنگ خواهد شد و من باعث شدم تا سایه جنگ از این کشور دور شود  ، ما می گویم و روی موشک های خود مرگ برآمریکا و اسرائیل می نویسیم و می گوییم که ما با 198 کشور برادر هستیم  و با آنها سر جنگ نداریم بلکه ما با آمریکا و اسرائیل سرجنگ داریم و این دو کشور دو غده سرطانی هستند و باید از صحنه روزگار محو شوند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها