کارشناس مسائل سیاسی دشمن‌شناسی را ضامن حفظ انقلاب اسلامی دانست و گفت: در حال حاضر دشمنان از فرصت انتخابات پیش رو می‌خواهند بهره بگیرند از این‌رو اصرار دارند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند و به نوعی یأس و ناامیدی را بین مردم رواج می‌دهند.
کد خبر: ۸۸۶۱۲۹۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ شایان‌پور کارشناس مسائل سیاسی در جمع بسیجیان حوزه مقاومت بسیج کوثر 3 سپاه ناحیه مقاومت اراک با تاکید بر بحث دشمن‌شناسی گفت: دشمن شناسی اصل اجتناب ناپذیر اسلام است.

وی افزود: دشمن همیشه به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند لذا باید حواس خود را جمع کنیم تا در خواب غفلت فرو نرویم. در حال حاضر دشمنان از فرصت انتخابات پیش رو می‌خواهند بهره بگیرند از این‌رو اصرار دارند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند و به نوعی یأس و ناامیدی را بین مردم رواج می‌دهند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: دشمن از حضور مردم در انتخابات واهمه دارند و حساسیت‌هایی که دشمنان، رسانه‌های بیگانه و حکّام کشورهایی متخاصم در پیش، حین و پس از انتخابات برای کج‌ کردن مسیر انتخابات پیش گرفته‌اند، به این جهت است که انتخابات، فصل مهمی را در کشورمان رقم می‌زند.

شایان‌پور مؤلفه‌های قدرت نظام اسلامی را در برابر جریان نفوذ، ایمان و اعتقاد، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، دشمن شناسی و دشمن‌ستیزی ملت است.

وی با اشاره به بحث نفوذ دشمن گفت: نفوذ موضوعی تدریجی است که شناخت آن کاری بس سخت و شناساندن آن سخت‌تر است. اگر ادبیات و گفتمانی روحیه انقلابی را تضعیف می‌کند این مصداق نفوذ است.

این کارشناس مسائل سیاسی از ترویج مبانی فرهنگ سکولار و تغییر سبک زندگی به عنوان یکی دیگر از مصادیق نفوذ نام برد و گفت: دشمن به دنبال آن است تا خطوط قرمز را در جامعه در ابعاد مختلف تغییر دهد؛ حکومت قاجار و پهلوی به دنبال ترویج سبک زندگی غربی بودند، اما انقلاب اسلامی پادزهری برای این اقدام بود.

شایان‌پور با بیان اینکه دشمن به دنبال آن است که در همه ابعاد ذائقه ما را تغییر دهد، یاد‌آور شد: مسئولین اصلی فرهنگ نباید اجازه دهند، دشمنان نقشه‌های خود را پیاده کنند.

وی افزود: راهبرد‌ دشمن در حوزه نفوذ سیاسی نیز تخریب نهاد‌های وابسته به انقلاب است و در این زمینه استکبار به دنبال تخریب سپاه و بسیج در جامعه است.

هادی سیاسی ناحیه اراک با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در مورد انتخاب اصلح تصریح کرد: همانطور که اصل انتخابات یک تکلیف الهی است انتخاب اصلح هم یک تکلیف الهی است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات