کارشناس مسایل سیاسی در جمع جوانان بسیجی کوهرنگ گفت:‌ برای ایجادشغل باید نگاهمان به درون کشور و با اتکاء به روحیه جهادی و انقلابی باشد.
کد خبر: ۸۸۶۱۲۵۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الله نجفی درجمع جوانان شهرستان کوهرنگ با اشاره به وجه مشترک بین کاندیداهای ریاست جمهوری در ایجاد شغل در کشور مهمترین اساس تولید و اشتغال را؛ اتکا به نیروهای داخلی با روحیه جهادی دانست.

وی گفت،با توجه به اینکه کشور ایران نیروی انسانی جوان و کارآمد و متخصص دارد، چرا باید از کشورهای دیگر ما نیرو برای کشور وارد کنیم.

این کارشناس مسایل سیاسی، با انتقاد به واگذاری قرارداد پروژه های بزرگ اقتصادی به خارج از کشور، این قراردادها را عامل خسارت به تولید داخلی و بیکارشدن کارگران ایرانی دانست.

وی با اشاره به اینکه کشور جمهوری اسلامی ایران دارای ذخائر و پتانسیل های بزرگ و فراگیر برای ایجاد شغل در داخل کشور می باشد از واردات بی رویه و غیرضروری انتقادکرد.

نجفی، گفت: باتوجه به اینکه ما نیروی های متخصص در ساخت پروژه های بزرگ ملی و بین المللی مانند ساخت کشتی های اقیانوس پیما و پالایشگاه های نفتی نظیر ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارس به دست متخصصان داخلی و بومی هستیم، واگذاری قرردادها به بیگانگان، با توجه به خروج ارز از کشور و افزایش بیکاری، زیان بار و جبران ناپذیر است.

ارسال نظرات