محمدعلی پورمختار گفت: کاندید اصلح باید نسخه شفا بخشی برای مشکلات اقتصادی کشورمان از جمله واردات چندین میلیارد دلاری ارائه دهد،باید انقلاب عظیمی در عرصه اقتصاد کشورمان ایجاد کند.
کد خبر: ۸۸۶۱۲۵۳
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

محمدعلی پورمختار نماینده مردم شریف آباد و کبودرآهنگ مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: کاندیدای اصلح باید نسخه شفا بخشی برای مشکلات اقتصادی کشورمان از جمله واردات چندین میلیارد دلاری ارائه دهد؛ در شرایطی که انبوه کشورهای خارجی درصدد هستند تا از طریق مسائل اقتصادی کشورمان را از پای درآورند باید تحریم‌های گسترده علیه کشورهای واردکننده کالاهای غیر اساسی را انجام دهد.

وی با بیان اینکه باید شناخت درستی از اقتصاد کشورمان و مشکل اصلی اقتصاد داشته باشد افزود: در شرایط امروز که کشورمان در برابر یک جنگ اقتصادی بزرگ از سوی دشمنان  قرار گرفته است کاندید اصلح ریاست جمهوری باید مبارزه عملی با جنگ اقتصادی را  اعتقاد داشته باشد.

وی در ادامه بیان داشت: باید انقلاب عظیمی در عرصه اقتصاد کشورمان ایجاد کنند. باید برمبنای اصول درستی گام بگذارد تا بتواند از رهگذر تحریم‌های بین المللی فائق آمده و تهدیدهای اقتصادی رابه فرصت تبدیل کند.  دشمنان اقتصاد را سایر تولیدکنندگان کشورهای خارجی بداند که اقتصاد ورشکسته را برای کشورمان درنظر گرفته را در قراردادهای مختلف تجاری مدنظر قرار دهد.

پورمختار بیان داشت: از اینرو اقتصاد مقاومتی را به عنوان  ادبیاتی که در مقابله با تحریم‌های بین المللی مطرح می‌شود را قبول داشته و کاندید اصلح با واردات بی‌رویه چند میلیارد دلاری مبارزه کند و باور قلبی و یقینی به این مهم داشته باشد

نماینده مردم کبودرآهنگ ادامه داد: آنچه که عملکرد دولت کنونی می‌بینیم به هیچ وجه نتیج و دستاورد مهم برای اقتصاد کشورمان به بار نیاورده مفید بلکه بسیاری از مشکلات در حوزه اقتصادی را افزایش داده است، دولت کنونی نگاه غیر منطقی به اقتصاد  دارد از اینرو شاهد هستیم که رکود سنگینی بر اقتصاد کشورمان حاکمیت می‌کندکاندید اصلح باید همه مسوولین راروزانه مکلف کند که برای حمایت جدی و عملی از تولید فعال  گزارش ، برنامه ریزی و دستاورد عملی داشته باشند.

نماینده مجلس خاطر نشان کرد: کاندید اصلح به تاکید رهبری معظم بر لزوم در اولویت قرار دادن الگوها و اصول اقتصاد مقاومتی در ساختار اقتصادی و صنعتی کشور توجه داشته و عملیاتی کند ، بدیهی است که باید در همه حوزه های مدیریتی و اجرایی مکانیزم‌های الگوی اقتصاد مقاومتی را تبیین و محقق کند؛ باید اقتصاد مقاومتی را به عنوان اقتصاد مردمی را باور کند.

ارسال نظرات