در انتخابات 29 اردیبهشت؛

حضور مردم مایه ی عزت و اقتدار ملی است

دکتر سلطانی زاده در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان گفت: انتخابات یک فرصت است که اگر از آن به خوبی بهره برداری نشود به یک تهدید برای نظام تبدیل می شود.
کد خبر: ۸۸۶۱۲۴۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ گردهمایی بصیرتی کارکنان ناحیه مقاومت شهرستان فارسان به مناسبت فرارسیدن ایام انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، برگزار شد.

دکتر ابوالحسن سلطانی گفت: مهمترین موضوعی که امروزه سایه خودش را بر سر کشور ما گسترانیده انتخابات است و باید توجه داشته باشیم که ما یک انتخاب اصلح داریم و یک انتخابات اصلح.

وی، افزود: انتخاب اصلح یعنی از بین چند نامزد انتخاباتی بهترین گزینه انتخاب شود؛ اما در انتخابات اصلح دو طرف مبارزه وجود دارد، یک طرف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در طرف دیگر بدخواهان و دشمنان این نظام و ما باید توجه داشته باشیم،که اگر نتوانیم انتخابات را به خوبی و با شکوه برگزار کنیم در واقع در این میدان جنگ شکست خورده و مثل سال 88 باید متحمل خسارت بشویم.

این کارشناس مسایل سیاسی، اظهار کرد: انتخابات خوب چهار کلید واژه دارد که عبارتند از: مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت، که باید گفت در واقع انتخابات موقعی تبدیل به یک فرصت می شود که این چهار کلید واژه باشند.

سلطانی زاده ادامه داد: در صورتی که هرکدام از این چهار اصل وجود نداشته باشد انتخابات یک انتخابات ناقص می شود و انتخابات ناقص در واقع یک تهدید برای نظام می باشد و بسیار خطرناک است.

وی، با اشاره به مؤلفه های اصلی انتخابات، خاطرنشان کرد: باید نگاه همه ما به سمت رهبری باشد و هدایت ها و بیانات هوشمندانه و ارائه شاخص های مهم از سوی معظم له را مورد توجه قرار دهیم.

این کارشناس مسایل سیاسی، گفت:‌ جان ساندرز رئیس موسسه اندیشکده امریکا می گوید: مشکل ما در ایران این است که با یک ابر حریف به نام رهبری ایران مواجه هستیم که این حریف قدرتمند چندین ویژگی دارد؛ اول اینکه نقشه راه را خوب بلد است و هرگز تاکنون نتوانسته ایم او را فریب داده و گمراه کنیم و دومین ویژگی این است که مردم به او اعتماد دارند و این اعتماد ریشه در اعتقاد آنها دارد و همین باور آنها سبب می شود که با یک اشاره رهبرشان تا کیلومترها دورتر از خاک کشورشان بروند و خود را فدا کنند.

وی، در پایان با تأکید بر اهمیت حضور حداکثری آحاد مردم در پای صندوق های رأی، گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات 29 اردیبهشت، اقتدار و عزّت ملی را افزایش می دهد و مایه ی آبروی بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار