جانباز دفاع مقدس که در رمضان سال 64 بر اثر اصابت گلوله در عملیات قدس، قطع نخاع شد با بیان اینکه فرد عاقل از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود، حمایت خود را از سیدابراهیم رئیسی اعلام کرد.
کد خبر: ۸۸۶۱۲۴۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید‌رمضان صالح‌نژاد در گفت‌وگویی با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه، گفت: ملت ایران در وطن‌دوستی و ولایت‌مداری شهره عام و خاص هستند و اگر خدشه‌ای به کشور وارد شود در خط مقدم مبارزه خواهند بود.

قهرمان ملی و جهانی رشته تیر‌اندازی جانبازان با 70 درصد جانبازی که حدود 90 مدال رنگارنگ جهانی و ملی را برای کشور به دست آورد، افزود: به عنوان عضو کوچک از مردم سوادکوه به این مردم فداکار افتخار می‌کنم و بر طبق رسالت دینی و اجتماعی، تلاش خود را برای اخذ حق قانونی مردم از دولت‌مردان گذشته و حال و آینده انجام دادم و انجام می‌دهم.

وی که سابقه حضور در  چهار پارالمپیک آتلانتا، سیدنی، آتن و پکن را دارد و در سال 1389 با کسب مدال طلای پار‌آسیایی گو‌آنگ‌جو از دنیای تیر‌اندازی خداحافظی کرد و 17 سال به عنوان مربی تیر‌اندازی، جام قهرمانی اول ایران را برای مازندران کسب کرد، خاطر‌نشان کرد: در حال پیگیری مطالبات و حقوق مردم از طریق دولت‌مردان و نمایندگان گذشته و حال حاضر بودم و هستم ولی در دولت یازدهم کمتر به مطالبات به‌حق مردم سوادکوه توجه شد و در برخی موارد هم هیچ توجهی نشده است.

مؤسس و مدیر باشگاه فرهنگی و ورزشی صالح سوادکوه که دو کتاب درباره تیر‌اندازی تالیف کرده است، به برخی از مطالبات بدون‌پاسخ مردم سوادکوه از دولت یازدهم اشاره و خاطرنشان کرد: در سیل مخرب سال 1394 در سوادکوه، دولت‌مردان از آن به عنوان سوژه تبلیغاتی استفاده کردند و عکس و فیلم می‌گرفتند و اقدامی برای حفظ جان مردم صورت نگرفت و تنها کار آنان افزایش حریم رودخانه بود، بیشتر از 100 تذکر و نامه برای برخورد با متخلفان گل‌آلود‌کردن رودخانه تالار توسط چند سرمایه‌دار شن و ماسه، به مسؤولان داده شد و آنان اقدامی نکردند، سنگ‌اندازی برخی مسؤولان در حل مشکلات مربوط به زمین فوتبال باعث شد که سال‌ها جوانان چشم‌انتظار بازی در زمین فوتبال زیراب هستند.

وی به وضعیت جاده سوادکوه اشاره کرد و با بیان اینکه جاده بین المللی سوادکوه که با این زیرساخت و آسفالت و پیچ‌های غیراستاندارد، آن را به‌نام جاده مرگ معروف کرد در طول 4 سال اخیر تنها قول اتمام آن به ما رسید و تنها شاهد کشته‌شدن عزیزان‌مان هستیم و دولت از اختصاص چند میلیارد تومان برای تملک آن دریغ کرد و از طرف دیگر 50 واحد از 54 واحد شرکت‌ها و کارخانجات شهرک شور‌مست سوادکوه تعطیل یا نیمه‌تعطیل هستند، افزود: دولت، پشتیبان تقسیمات کشوری سوادکوه در مرز با سمنان نیست و سوادکوه کسی را برای دفاع از این مناطق با چشمه‌های مناسب ندارد.

صالح‌نژاد از عدم توجه به حقوق و دفاع از کارگران مظلوم شرکت‌ها و معادن و عدم پیگیری مسؤولان بابت سختی کار و دریافت حقوق و ارائه تجهیزات به کارگران، دفاع و پشتیبانی از افراد سرمایه‌دار که طبیعت و محیط زیست را آلوده می‌کنند، استفاده از برخی مسؤولان ضعیف و طرف‌دار سرمایه‌دار در شهرستان را از مشکلات دیگر دولت یازدهم در سوادکوه ذکر کرد و گفت: چند نامه به دولت دکتر روحانی بابت مشکلات نوشتم ولی جواب منطقی دریافت نکردم و چرا بنده که جسمم را وقف مردم و مال و زندگی خودم را وقف معلولان کردم، آقای روحانی چنین کاری نمی‌کنند و در خانه اعیانی به‌صورت شاهانه زندگی می‌کنند؟! مگر ایشان طلبه نیستند؟ چرا نباید مثل اقشار متوسط جامعه زندگی داشته باشد تا بفهمد مردم با حقوق یک میلیون تومانی چه می‌خورند و چطور زندگی می‌کنند؟

وی که در سال‌های 60 تا 64 در حوزه علمیه نواب مشهد، علوم دینی را آموخت و در سن 15 سالگی با آموزش جنگ‌های نامنظم به فرماندهی شهید کاوه به نقده و هور‌الهویزه و شط‌علی اعزام و در رمضان سال 64 بر اثر اصابت گلوله در عملیات قدس، قطع نخاع شد با بیان اینکه فرد عاقل از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود، حمایت خود را از سیدابراهیم رئیسی اعلام کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها