فرمانده سپاه ولايت تبريز:

باید از سندي كه مخفيانه امضا شده، نگران بود

فرمانده سپاه ولايت تبريز در جمع بسيجيان حوزه حضرت صديقه كبري(س) این ناحیه با اشاره به سند 2030 گفت: سندي كه مخفيانه و بدون اطلاع نهادي هاي مربوطه امضا شده است بايد نگران آن بود.
کد خبر: ۸۸۶۱۲۳۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱

وي ادامه داد: برخي مسئولان در اظهارات خود مي گويند مردم شهيد پرور و متدين نگران نباشند اين سند ضرري به كشور و اعتقادات ملت ندارد ولي اين در حالي است كه بندهايي از اين سند مخالف صريح اعتقادات و باورها و ارزش هاي اسلام است.

ارسلانی با اشاره به يكي از بندهاي اين سند اظهار داشت: در يكي از بندهاي اين سند آمده است كه بايد كتب و برنامه هاي آموزشي بر اساس باورهاي فرهنگي يونسكو سبك زندگي غربي نظير حقوق بشر و تساوي جنسيتي باشد آيا اين نگران كننده نيست؟

وی با اشاره به برخي موارد غير اخلاقي در اين سند، بيان داشت: اينكه از پايه هاي ابتدائي به دانش آموزان مسائل جنسي گفته آموزش داده شود نگران كننده نيست اين كجا با موازين شرعي مطابق است.

ارسلانی تصريح كرد: آيا حذف امام حسين(ع) و شهيد فهميده از كتب درسي-كه به اعتقاد اين افراد نماد خشونت و ترورسيت عنوان شده- نگران كننده نيست؟

فرمانده سپاه ولایت تاكيد كرد: واقعا جاي بسي تاسف و ناراحتي است كه در كشوري كه چندین هزار شهيد، جانباز فداي دين اسلام كرده مسئولي به خود اجازه دهد مخفيانه سندي را امضا و يواشكي آن را عملياتي كند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار