خبرهای داغ:

پیام تبریک معاون روابط عمومی سپاه استان سمنان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان گفت: روابط‌عمومی به عنوان سامانه‌ای منسجم و هدفمند، با تلاش آگاهانه و موثر در جهت اطلاع رساني و شفاف سازي، مي تواند پلی برای ایجاد و حفظ ارتباط يك مجموعه با دنياي خارج از آن باشد .
کد خبر: ۸۸۶۱۲۱۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
مهدی دیابی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان در گفت و گو با  خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان ضمن تبریک روز ارتباطات اظهار داشت: نامگذاری 27 اردیبهشت‌ماه به نام « روز ارتباطات و روابط عمومی»، بهانه‌ای است تا نقش و جایگاه این هنر را به عنوان هنرهشتم یادآورشویم و دست‌آوردهای تلاشگران خانواده بزرگ ارتباطات را ارج نهیم.
وی افزود: بی تردید در دنیای امروز که از آن به عنوان عصر ارتباطات یاد می‌شود، تعامل و ارتباط دوسویه با مخاطبان، از اصول اساسی در هر سازمان است و به عنوان یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در حیات اجتماعی آنها به شمار می رود؛ همچنان که بهبود کیفی فعالیت‌ها و افزایش بهره‌وری سازمانی ناگزیر از برقراری ارتباطات تعاملی است.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان گفت: روابط‌عمومی به عنوان سامانه‌ای منسجم و هدفمند، با تلاش آگاهانه و موثر در جهت اطلاع رساني و شفاف سازي، مي تواند پلی برای ایجاد و حفظ ارتباط يك مجموعه با دنياي خارج از آن باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار