حجت الاسلام سرافراز در گفتگو با بسیج تأکید کرد:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از آحاد مردم خواست ضمن حضور حداکثری در انتخابات، افراد متعهد،‌کاردان و دلسوز برای منافع ملت و کشور را برگزینند.
کد خبر: ۸۸۶۱۲۰۱
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام کریم سرافراز، در گفتگو با خبرنگار بسیج به مناسبت فرارسیدن 29 اردیبهشت و برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری دوازدهم، گفت: ‌انتخابات یکی از ارکان اساسی مردم‌سالاری دینی است که به برکت پیروزی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، ملت در تعیین سرنوشت کشور خویش نقش اصلی را ایفا می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت رأی مردم در انتخابات، اظهار کرد: ما به برکت انتخابات به دنیا فخر می فروشیم. دشمنان برای کوبیدن ملّت ایران و جمهوری اسلامی انتخابات ما را ندیده می گیرند و متّهم می کنند. این نشان می دهد انتخابات خیلی مهم است.

وی، اهمیت انتخابات را در تقویت عزّت ملی دانست و افزود: مشارکت بالای مردم در انتخابات و پای صندوق های رأی باعث عزت و مایه ی آبروی کشور و نظام در عرصه بین الملل می شود.

حجت الاسلام سرافراز، ادامه داد: انتخابات به مردم احساس استقلال و هویت ملی می دهد و علاوه بر انجام تکلیف قانونی، وظیفه دینی و شرعی برای آنها محسوب می شود و همچنین حقی را که دارند بواسطه انتخابات و رأی خویش از حکومت می گیرند.

وی، به ترس دشمن از شکوه حضور مردم در پای صندوق های رأی نیز اشاره کرد و گفت: آنچه برای اداره‌ی و حفظ کشور و منافع ملّت مورد تأکید است، حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی است؛ زیرا این حضور و مشارکت بالا ضمن اینکه دشمنان را می ترساند، به اقتدار عزت ملی می انجامد و می تواند گره های بزرگی را در کشور باز کند.

وی، تصریح کرد: مهم ترین نکته در انتخابات روز جمعه 29 اردیبهشت 96، حضور حداکثری در پای صندوق های رأی می باشد و در مرحله بعد انتخاب آگاهانه و با بصیرت کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا و همچنین ریاست جمهوری است، که ان شاءالله با دقت معیارهای مدنظر مقام معظم رهبری و ولی امر مسلمین جهان را مورد توجه قرار دهند و افرادی متعهد،‌کاردان و دلسوز برای منافع ملت و کشور را برای عبور از مشکلات اقتصادی و معیشتی ملت عزیزمان انتخاب نمایند.

حجت الاسلام سرافراز با اشاره به چند ویژگی و شاخصه مهم نامزد اصلح از منظر مقام معظم رهبری، گفت: استکبار ستیزی، شجاع و مقاوم بودن، ساده زیستی، پرهیز از اشرافی گری، پایبندی به اقتصاد مقاومتی و نگاه به ظرفیت های درونی برای پیشرفت کشور، از شاخصه های نامزد اصلح به شمار می روند.

وی،در ادامه، تدین و اعتقاد نظری و عملی به اسلام، انقلاب، قانون اساسی و خطّ حضرت امام(ره)، طرفداری از مستضعفین و ضعفا، داشتن صداقت و صمیمیت با مردم و دلسوزی برای آنها، پیگیری مبارزه عملی با فساد، برخورداری از روحیه شجاعت، داشتن قصد خدمت به جای قصد تصاحب قدرت و اندوختن ثروت را از دیگر شاخصه های نامزد اصلح عنوان کرد.

ارسال نظرات