انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس از منتخبین جشنواره های بین المللی تئاترفجر و بسیج تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۸۶۱۱۶۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
به گزارش سرویس بنیاد فرهنگی روایت خبرگزاری بسیج ، و به نقل از روابط عمومی انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس، دیروز و طی مراسمی که در محل انجمن برگزار شد علیرضا عاقل زاده مدیر عامل این انجمن از مرجان پورغلامحسین،باقر سروش،افشین زمانی و مرتضی نجفی تقدیر کرد و لوح یادبود و تعهد نامه انجمن برای حمایت از اثر بعدی را به آنها اهدا نمود.
در این مراسم علیرضا عاقل زاده با تشریح شرایط فعلی انجمن و بسط نگاه فراجناحی در زمینه حمایت از آثار مرتبط با انقلاب اسلامی،دفاع مقدس و مقاومت گفت:از آغاز دوران تصدی اینجانب بر مسند ریاست انجمن تئاترانقلاب همواره برآن بودم که شورای کارشناسی انجمن با نگاهی مصلحانه با متون و آثار نمایشی مواجه شوند که در جشنواره های بسیج و فجر و نیز سوکواره خمسه تا حد بسیار زیادی توانستیم این نوع نگاه را در انتخاب آثاری که در حوزه کاری و فعالیت انجمن باشد را نهادینه کنیم.
وی ضمن تقدیر و تشکر از منتخبین انجمن در جشنواره های تئاتر بسیج و تئاترفجر گفت:انجمن کاملا آمادگی دارد تا از اثر بعدی شما حمایت نماید و امیدواریم با خلق آثار با کیفیت دیگری زمینه ساز رشد و اعتلای تئاترارزشی را فراهم اوریم.
دراین نشست صمیمانه باقرسروش نویسنده نمایش پستو،مرجان پورغلامحسین نویسنده و کارگردان نمایش پرواز547 ، مرتضی نجفی کارگردان نمایش از پشت روزنه ها و افشین زمانی کارگردان نمایش خاطرات هنرپیشه نقش دوم که در جشنواره های تئاترفجر و بسیج از سوی انجمن آثارشان مورد توجه قرارگرفته بود نیز به بیان برخی نظرات و دیدگاه هایشان درباره چگونگی حمایت از آثار تئاترمقاومت پرداختند.
لازم به ذکر است که انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس سال گذشته مشارکت خودرا ازجشنواره های تئاتربسیج و فجر رسما اعلام نمود و این نشست در راستای خبر منتشره از سوی انجمن بود که پس از پیگیری های زیاد دیروز به وقوع پیوست.
گفتنی است در این نشست نغمه ثمینی نویسنده نمایشنامه نگاهمان می کنند، حسن سبحانی کارگردان نمایش چادر برای نجیمه و مختار محمدی کارگردان نمایش خیابانی پاپتی نیز از مدعوین این نشست بودند که به دلیل مشغله کاری حضور نداشتند.
ارسال نظرات