برگزاری جلسه مربیان صالحین بسیج دانش آموزی شاهرود

جلسه مربیان بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود با سرمربی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۱۱۴۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه مربیان نظام صالحین با سرمربی بسیج دانش آموزی شهرستان با حضور سرپرست و مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود در اتاق جلسات این حوزه برگزار شد.

حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی سرمربی صالحین بسیج دانش آموزی شاهرود در این جلسه با تشریح برنامه های تعلیم و تربیت بسیج دانش آموزی در سال 96 اظهار کرد: کادرسازی برای انقلاب اسلامی هدف مهم حلقه های صالحین است و توجه به کبفیت باید در نظر گرفته شود چرا که اگر افراد کم باشند اما اثرگذار بهتر از نفرات زیاد بدون اثر و بهره است.

وی افزود: ما باید سرپنجه های بسیج را تقویت نماییم و امروز فرصت مهیاست تا بتوانیم استفاده کنیم و در راستای تربیت سرباز برای امام عصر(عج) تلاش نماییم.

مرتضوی با تاکید بر ارتباط با مساجد گفت: مسجدمحوری مهم است و بچه ها را باید به مسجد وصل نمود و کادرسازی در مسجد انجام شود که اثرات فراوانی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه توجه به نخبگان در مدارس مهم است بیان کرد: باید تلاش کنیم هیئت های اندیشه ورز در مدارس ایجاد و کارگاه های انتقال تجربه بین سرگروه و مربی صالحین را جدی بگیریم و از فضای مجازی و به خصوص سامانه سلام استفاده کنیم و ارتباط داشته باشیم.

برگزاری جلسه مربیان صالحین بسیج دانش آموزی شاهرود 

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود با اشاره به انتخابات پیش رو عنوان کرد: با توجه به تاکیدات رهبری انقلاب حضور حداکثری مردم باید باشد و ما باید تلاش کنیم با دعوت مردم در انتخابات و بیان ملاک های نامزد اصلح بتوانیم مردم را در انتخاب درست یاری نماییم.

وی تصریح کرد: مردم ما فطرتی پاک دارند و باید از این فطرت پاک استفاده کرد و قلوب را هدایت کرد همانطور که رهبری انقلاب در بیانات خود تاکید دارند خداوند قلوب را معطوف می کند اگر اخلاص در کار باشد و ما باید تلاش کنیم تا مشارکت حداکثری را با اقتدار و عظمت نظام داشته باشیم.

در این جلسه در خصوص اجرای برنامه های نظام صالحین در واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی و حضور مربیان و سازماندهی سرگروه ها بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار