خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه اصفهان :ما یک تکلیفی داریم وآن عمار شدن برای انقلاب و تشویق مردم برای حضوردر انتخابات است.
کد خبر: ۸۸۶۱۱۲۷
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از درچه  معاون سیاسی سپاه صاحب الزمان (عج) در جمع کارکنان وبازنشستگان سپاه ناحیه درچه گفت : هرچه میزان مشارکت در انتخابات بیشتر شود آبروی نظام ، سرمایه نظام بالا می رود . مشارکت علاوه بر امنیت و آبرو یک چیز دیگر با خودش می آورد و آن اقتدار است .ملتی که بالای 70 درصد حضور در انتخابات داشته باشد یعنی دارای مقبولیت ومشروعیت است بنابراین وظیفه ما به عنوان بازوان انقلاب این است که عمار برای انقلاب باشیم.

بهرامی گفت: باید تقوا سیاسی و انتخاباتی داشته باشیم نه اینکه برای جذب چند رای به هر طریقی که هست عمل کنیم و اخلاق را زیر پا بگذاریم .شهید بهشتی می فرمود ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت.

ایشان در ادامه افزود مشکل اصلی کشور ما اقتصاد است سه سال متوالی است که رهبر انقلاب می فرمایند اولویت اصلی معیشت و اقتصاد مردم است چون بحران آینده بحران اقتصادی است .جنگ آینده جنگ ارزی است .همین الان مشاهده می کنید که آقای ترامپ وقتی سرکار آمد شروع به جنگ اقتصادی کرده . چینی ها را می خواهد وارد جنگ با کره بکند . این دیوانه نیست بلکه تاجر است می گوید جنگ آینده جنگ اقتصاد است . شعاری که داد شعار اقتصاد مقاومتی بود (امریکایی باید کالای امریکایی بخرد). خطرات این جنگ بیشتر از جنگ با داعش است . می توان از کارگری که 8 ماه حقوق نگرفته است و جوانی که بیکار است به عنوان یک داعشی استفاده کرد برای برهم زدن ایران .

بمعاون سیاسی سپاه اصفهان  گفت :در عرصه اقتصادی ما باید انقلابی عمل کنیم و روحیه اشرافی گری جواب نمی دهد .تفکر نجومی از فیش نجومی بدتر است چرا که این تفکر می گوید در توسعه اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی عده ای که دستشان به دهنشان نمی رسد باید زیر چرخ های توسعه له شوند و این تفکر لیبرالیسم است این تفکر می گوید یک عده ای باید فدای عده ای دیگر شوند. مهمترین ویژگی دولت انقلابی این است که جلوی قاچاق کالا گرفته شود الان مشکل کارخانه های ما تکنولوژی نیست بلکه مشکلشان نداشتن مشتری است. مشکل امروز جوانان ما هواپیما نیست بلکه تولید است .

معاون سیاسی فرمود: نکته اساسی اینجاست تکلیف ما این است که برای انقلاب عمار شویم و دو وظیفه داریم اول اینکه مردم را به حضور در انتخابات تشویق کنیم چون هرچه میزان مشارکت بالا رود امنیت کشور بالا می رود و دوم اینکه انتخابمان انتخابی هوشمندانه باشد

ارسال نظرات
پر بیننده ها