خبرهای داغ:
به طور یقین زنان با حضور پرشور و گسترده خودشان در دو انتخابات پیش رو، آینده ای روشن برای کشور رقم خواهند زد.
کد خبر: ۸۸۶۱۱۰۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج، زنان اندیشمند، فرهیخته، آگاه و انقلابی ایران نشان خواهند داد که یک حضور اجتماعی، فعال و موثر در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سراسر کشور را خواهند داشت.

وی تصریح کرد: زمانی که بانوان همراه با خانواده پای صندوق های رای می آیند، شاهد برگزاری یک انتخابات پرشور و فراگیر مردمی خواهیم بود چون وقتی زنان حضور پیدا می کنند ملت به جوش می آید.
اصلانی ادامه داد: حضور زنان، حضور یک خانواده و عموم جامعه است و زنان نشان خواهند داد با انتخاب اصلح آینده بسیار روشنی را برای کشور رقم خواهند زد.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: در واقع انتخابات یکی از ارکان بسیار مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است که مردم هرساله با حضور در این عرصه، باعث سربلندی، عزت و کرامت کشور می شوند.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات در طول همه این سال ها نشان داده است که حضور مردم یک حضور تاثیرگذار، جدی و موثر است و انتخابات در کشور آزاد، رقابتی و مبتنی بر رای مردم است.

اصلانی اضافه کرد: مردم در کشور ایران به صورت آزادانه در این عرصه حاضر می شوند، بدون اینکه احزاب خاصی باشند که بخواهند رای مردم را مخدوش کنند.

وی انتخابات را یک نعمت، تکلیف و مسئولیتی برای همه مردم دانست و گفت: این وظیفه ای اساسی برای همه در قبال امروز و فردای انقلاب است و به طور یقین مردم ایران اسلامی در روز 29 اردیبهشت همه با هم مانند انتخابات گذشته در پای صندوق های رای حاضر خواهند شد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
ارسال نظرات