خبرهای داغ:
سلمان جعفری
سرهنگ میری : انتخاب آگاهانه و اصلح می تواند کشور را به مرور زمان به یک کشور توانمند ، قوی و با فرهنگ دینی تبدیل کند که الگویی برای کشورهای اسلامی دیگر باشد.
کد خبر: ۸۸۶۱۰۹۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از تیران و کرون ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تیران و کرون در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری در آستانه برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت ماه سال جاری ،با بیان اینکه حضور حداکثری و انتخاب اصلح دو رکن مهم و اساسی در انتخابات است؛ گفت: انتخابات دو رکن مهم و اساسی دارد که هر دو برای نظام ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و برای نظام تولید قدرت می کند .

سرهنگ میری گفت : هرچه مردم بیشتر پای صندوق های رأی حاضر شوند قدرت نظام بالاتر رفته و کشور های دیگر به لحاظ اینکه مردم پای نظام خود ایستاده اند حساب دیگری روی نظام باز می کنند و در جهان قدرت چانه زنی ما را بالاتر می برد و از طرف دیگر اگر مردم ضمن حضور در پای صندوق رأی فرد اصلحی را انتخاب نمایند می توانند مشکلات کشور را حل و فصل نمایند و در رفاه و آسایش به زندگی خود ادامه دهند و رضایتمندی شان نیز از نظام بیشتر می شود .

وی با اشاره به اینکه انتخاب آگاهانه و انتخاب اصلح می تواند سرنوشت کشور و مردم را تغییر دهد افزود :انتخاب آگاهانه و اصلح می تواند کشور را به مرور زمان به یک کشور توانمند ، قوی و با فرهنگ دینی تبدیل کند که الگویی برای کشورهای اسلامی دیگر باشد.

وی داشتن تقوی ، حسن شهرت ، ایمان و تدین ، دلسوز بودن برای نظام و مردم و داشتن تخصص در زمینه های فرهنگی ، اجتماعی و عمرانی و ... که نیاز شهر و روستا است را از مهمترین ملاک های کاندیدای اصلح شوراهای اسلامی شهر و روستا برشمرد و گفت : مردم باید با دقت نسبت به انتخاب افراد اصلح که بتوانند گرهای از مشکلات مردم باز نمایند و خدماتی را در شهر و روستا انجام دهند اقدام نمایند .

وی در خصوص دلیل توجه بسیار زیاد دشمنان به انتخابات در جمهوری اسلامی ایران گفت : از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنان تلاش می کنند که حضور مردم در پای صندوق های رأی کمرنگ شود تا بتوانند مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی را زیر سئوال ببرند و به انتخابات به عنوان یک فرصت برای برهم زدن نظم و امنیت نظام ما می نگرند و تلاش می کنند که از این فرصت استفاده نموده و تهدیدی بر علیه نظام ایجاد بکنند که الحمدلله با درایت و هوشیاری رهبری عزیز که به حق امام گونه صحنه را مدیریت می کنند این توطئه ها خنثی شده چرا که  با فرمان ایشان مردم به پای صندوق های رأی هجوم می آورند و همه نقشه های دشمن را نقش بر آب می کند . لذا انتخابات هم برای نظام از اهمیت خاصی برخوردار است و هم برای دشمنان .

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها