فرمانده سپاه ناحیه املش:

سپاه با هرگونه تخلف و عوامل خرید و فروش برخورد می کند

فرمانده سپاه ناحیه املش گفت:این اعتماد و اطمینان را به مردم عزیز و بزرگوار شهرستان میدهیم که با هرگونه تخلف و عوامل خرید و فروش برخورد نموده و در آماده باش کامل به سر خواهیم برد.
کد خبر: ۸۸۶۱۰۹۱
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

سرهنگ پاسدار سید جعفر حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از املش، با اشاره به درپیش بودن  انتخابات،گفت:در راستای حفظ و صیانت از آرای مردم شهرستان املش، سپاه ناحیه املش از همه ظرفیت های موجود سپاه و بسیج در شهرستان،اعم از پاسداران و بسیجیان قهرمان و نیروهای گردان های امام حسین(ع)و بیت المقدس شهرستان استفاده خواهد کرد.

وی تصریح کرد:این اعتماد و اطمینان را به مردم عزیز و بزرگوار شهرستان میدهیم که با هرگونه تخلف و عوامل خرید و فروش برخورد نموده و در آماده باش کامل به سر خواهیم برد.

فرمانده سپاه ناحیه املش گفت:در این راستا واحد اطلاعات سپاه ناحیه املش با همراهی دادستان شهرستان و در جهت تعامل با اداره اطلاعات و نیروی انتظامی شهرستان املش، تمام تلاش خود را در راستای جلوگیری از خرید و فروش آرا انجام خواهد داد.

سرهنگ حسینی در پایان ضمن دعوت از مردم ولایت مدار شهرستان املش جهت شرکت پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا،خاطرنشان کرد:در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی، هر چه سریعتر ضمن تماس با شماره 114 اطلاعات مردمی بسیج، جهت پیگیری موضوع سپاه ناحیه را در جریان تخلفات قرار دهند.

ارسال نظرات