کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد

ولایت پذیری مهمترین ویژگی فرد اصلح

صمد قاسمی با بیان اینکه انقلابی بودن و ولایت پذیری؛مهمترین ویژگی های فرد اصلح است، گفت: کسی اصلح است که با تمام قدرت سیاسی، فرهنگی، ایدئولوژیک، اقتصادی و اجتماعی در مقابل بیگانگان ایستادگی کند.
کد خبر: ۸۸۶۱۰۶۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
صمد قاسمی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری یکی از ارکان مهم دموکراسی در هر جامعه ای است، گفت:در اکثر کشورهای جهان به ویژه مردم آزاد اندیش، این دیدگاه حاکم است که کسی را بعنوان رئیس جمهور انتخاب کنند که به دنبال استقلال کامل کشور باشد و در موضوعات فرهنگی،اقتصادی،اجتماعی،سیاسی،نظامی،اعتقادی و ...صاحب نظر باشد و بتواند اقدامات مفید و موثر انجام دهد.
 
وی ادامه داد: یقینا فرد اصلح هرگز به دنبال دو قطبی کردن جامعه نیست و مهمترین هدفش، خدمت به کشورش است و علاوه بر آن تلاش می کند که با برنامه ریزی منسجم و محکم، به دنبال رشد و توسعه کشور باشد.
 
قاسمی تاکید کرد: کسی اصلح است که رفع مشکلات مردم جزو دغدغه هایش باشد و یاد مستضعفین را فراموش نکند.
 
کارشناس مسائل سیاسی افزود: کسی اصلح است که با تمام قدرت سیاسی، فرهنگی، ایدئولوژیک، اقتصادی و اجتماعی در مقابل بیگانگان ایستادگی کند و کدخدایش فقط خدا بوده و به مردم خود ایمان داشته باشد و اهمیت دارد که فردی به عنوان رئیس جمهور در کشورمان بر سر کار بیاید که تفکر انقلابی داشته و مطیع امر رهبرانقلاب باشد و مهمترین هدفش سیاست خارجی اش، مقابله با استکبار جهانی باشد.

ارسال نظرات