خبرهای داغ:
بسیج شهید تندگویان ذوب آهن

جمع بسيجي و قدرتمند ما نخواهند گذاشت دشمن به اهداف خود دست يابد

نشست بصیرتی و گردهمايي فرماندهان و اعضای شورای فرماندهی حوزه مقاومت بسيج تندگويان به منظور بررسي عملكرد سال 95 و اعلام برنامه هاي سال 96 برگزار شد ./ تعداد 400 نفر از بسيجيان نمونه شركت ذوب آهن اصفهان مسئوليت حفاظت از صندوق هاي راي را به عهده دارند.
کد خبر: ۸۸۶۱۰۵۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از لنجان، جلسه هم انديشي و گردهمايي فرماندهان و اعضای شورای فرماندهی حوزه مقاومت بسيج تندگويان به منظور بررسي عملكرد سال 95 و اعلام برنامه هاي سال 96 برگزار شد .

در اين جلسه مهندس صادقي مدير عامل شركت ضمن تبريك اعياد شعبانيه،  استفاده از همه توانمندي ها در راستاي رسيدن به اهداف را يادآور شد و گفت : دنياي ما دنياي رشد و تعالي است و راه رسيدن و حركت به سمت تعالي انتهائي ندارد .

وي با اشاره به نقش مهم بسيجيان و تفكر بسيجي در همه كارها گفت : دشمنان نظام و انقلاب مي خواهند ما در  در رسیدن به اهدافمان شكست بخوريم اما جمع بسيجي و قدرتمند ما نخواهند گذاشت كه دشمن به اهداف خود دست يابد. وي تشكيل نظام و حكومت اسلامي در كشورمان را يكي از آرزوهای سالیان گذشته ذکر نمود و گفت : برای  اسلام حفظ و نگهداري این ارزشها بايد فرهنگ ايثار گذشت و جانبازي را در جامعه نهادينه كرد. مدير عامل شركت گفت : بايد ما در عمل طوري رفتار كنيم تا انشاا... زمينه ظهور حضرت مهدي (عج) فراهم شود .

وي در ادامه بااظهار رضايت از عملكرد بسيج ذوب آهن در سال 95 و قدرداني از همه بسيجيان عزيز گفت: خوشبختانه هم اكنون در بسیج شرکت با فرماندهي سرهنگ اميدي انسجام و يكپارچه گي و همدلي مناسبي در كارخانه ايجاد شده است اگر چه  در انجام كارهاي خوب و حرکت در جهت رشد و تعالي توقفي وجود ندارد .

وي افزود : اميد است اين مجموعه و نهاد مقدس علاوه بر انجام امور فرهنگي در بعد نظامي نیز قوي تر از گذشته باشد و آمادگي كامل خود را براي هر گونه پاسخ به توطئه احتمالي دشمن حفظ نمايد .

در ادامه جلسه مذكور سرهنگ اميدي همدلي و مساعدت هاي ارزنده بين بسيج ، كاركنان و مديريت را يادآور شد و گفت : خوشبختانه با ايجاد بسترهاي لازم و همدلي و همت بسيجيان طي سال 95 و بر اساس ارزيابي هاي صورت گرفته، حوزه مقاومت بسيج شهيد تندگويان بعنوان حوزه بسيج برتر استان شناخته شد و لوح تقدير را از دستان معاون بسيج كارگري كشور و فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) دريافت نمود .

سرهنگ اميدي در پايان از تلاش هاي همه بسيجيان ذوب آهن قدرداني نمود و گفت : بسجيان همچون گذشته با همه توان در خدمت مجموعه بزرگ ذوب آهن اصفهان هستند.

وي همچنين يادآور شد در سال جاري نيز حضور بسيج ذوب آهن براي حفاظت از صندوق هاي راي پررونق تر  از دوره های قبل شده و تعداد 400 نفر از بسيجيان نمونه شركت مسئوليت حفاظت از صندوق هاي راي را به عهده دارند.

ارسال نظرات