فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام):
سردار اکبری گفت: عشایر همواره پشتیبان نظام بوده و در صحنه های دفاع از انقلاب حضور پررنگ داشته و دارند.
کد خبر: ۸۸۶۰۹۸۷
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست فرماندهان حوزها، پایگاها و جمعی از بسیجیان عشایری ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری، به مناسب 29 اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج عشایری با حضور سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) در نماز خانه ناحیه عشایری برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری در این نشست ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه گفت: عشایر دارای ایمان صادق و درست می باشند و نقش خود را در به ثمر رسیدن انقلاب به اثبات رسانده و از اولین کسانی بودند که به همراه حضرت امام خمینی (ره) نقش خود را به خوبی ایفا نمودند و با تقدیم شهدای زیادی وفاداری خود را به نظام و امام (ره) اعلام کردند.

وی، تأکید کرد: عشایر از اقشار ولایی جامعه هستند که همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند و در صحنه های دفاع از انقلاب حضور پررنگ داشته اند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) افزود: امروز هم عشایر با دامداری وکشاورزی و تولیدات خانگی نقش مهمی در تولید و اقتصادمقاومتی کشور ایفا می کنند ، ولی از کمترین امکانات برخوردار می باشند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام) بیان داشت: سپاه استان چهارمحال و بختیاری هرآنچه در توان دارد جهت محرومیت زدایی مردمان زحمت کش عشایر بکار خواهد گرفت وسپاه از همان اوایل انقلاب تاکنون در حل مسائل و مشکلات پیش قدم بوده و خواهد بود.

وی، با بیان اینکه؛ سپاه صرفاً یک نیروی نظامی نیست، تصریح کرد: سپاه و بسیج یک نیروی فرهنگی، اجتماعی و سیاسی می باشد و شما بسیجیان باید با حضور پرشور در 29 اردیبهشت پای صندوقهای رای حضور یافته و باالگوگیری از شاخص های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) رئیس جمهور اصلح و انقلابی را انتخاب نمایید.

ارسال نظرات