مسئول سازمان بسیج عشایر در گفت‌وگو با «بسیج»:

حضور مردم در انتخابات باعث ناکامی استکبار می‌شود

سردار پاشامحمدی گفت: استکبار جهانی در تلاش است تا در روند انتخابات ایران خلل وارد کند و آرامش را از مردم بگیرد اما حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای باعث ناکامی توطئه های دشمن می شود.
کد خبر: ۸۸۶۰۹۷۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
سردار علی پاشا محمدی مسئول سازمان بسیج عشایری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات ریاست جمهور در کشورمان گفت: ایران اسلامی بارأی مردم بصیر و انقلابی خود در ابتدای پیروزی سال ۱۳۵۷ و با رفراندوم به نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفت و همواره با برگزاری انتخابات قدرتمندتر درصحنه های بین المللی ظاهر و حاضر شد .
 
وی با بیان اینکه مردم وفاداری خود را به انقلاب اسلامی، ثابت نموده اند،ادامه داد: بصیرت مردم ایران اسلامی در بیش از سه دهه انقلاب اسلامی و در برهه های حساس حقیقتاً ستودنی است .
 
سردار محمدی خاطر نشان کرد: شاخص های مقام معظم رهبری در جهت انتخاب اصلح باید موردتوجه همگان قرار گیرد و تنها راه حل علاج کشور برای عبور از بحران های موجود روی کار آمدن مدیریت انقلابی، ارزشی، کارآمد و جهادی است .
 
مسئول سازمان بسیج عشایری در پایان با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای باعث شکست استکبار می شود، گفت: استکبار جهانی در تلاش است تا در روند انتخابات ایران خلل وارد کند و آرامش را از مردم بگیرد اما حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای باعث ناکامی توطئه های دشمن می شود.

ارسال نظرات