خبرهای داغ:
مسئول بسیج زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه مطرح کرد:
مسئول بسیج زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از برگزاری برنامه‌های متنوع و متعدد توسط این نهاد در سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۰۹۶۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
 شکوفه یعقوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، از برگزاری ویژه برنامه‌های متنوع و متعددی توسط بسیج زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد.
 

 

وی با اشاره به اهمیت تاریخی سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: بسیج جامعه زنان به مناسبت سی و پنجمنی سالگرد این واقعه تاریخی برنامه‌های متنوع و متعددی را در سراسر استان ترتیب داده است.

 

مسئول بسیج زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه اشاره ای نیز به حضور رزمندگان کرمانشاهی در عملیات فتح‌المبین(آزادسازی خرمشهر) گفت: به دلیل حضور رزمندگانی از استان در این عملیات، سالروز این واقعه برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

وی بار دیگر به برنامه‌های این نهاد به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و افزود: به مناسبت این روز جشنی با حضور راویان روایتگر عملیات فتح‌المبین در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

 

یعقوبی همچنین از برگزاری مسابقه قرآنی، حفظ سوره «فتح» توسط خواهران بسیجی به این مناسبت  خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات طراحی پوستر و نقاشی با موضوع زنان در دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های ما است.

 

وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب دفاع مقدسی «دا» به مناسبت مذکور خبر داد و تصریح کرد: ترویج فرهنگ کتابخوانی و تشویق به مطالعه کتابهای دفاع مقدسی از اهداف برگزاری این مسابقه است.

 

مسئول بسیج زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، از برگزاری مسابقه دل نوشته با موضوع فرزندان ایران در فضای مجازی به عنوان دیگر برنامه‌های مد نظر به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در استان یاد کرد و گفت: در این ایام بسیج جامعه زنان از خانواده‌ای شهدا به ویژه شهدای عملیات فتح‌المبین سرکشی و با آنها دیدار خواهند کرد.

 

 

وی همچنین از برگزاری یادواره شهدا در نقاط مختلف استان به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص به مناسبت سالگرد آزادسازی خرمشهر خبر داد.


یعقوبی افزود: نصب طومار در سطح شهر با مضون د نوشته و نقاشی همشهریان کرمانشاه با موضوع خرمشهر از دیگر برنامه‌های مد نظر ما در این ایام است.

 

وی، غبار روبی مزار شهدا، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، برگزاری مسابقات پیامکی با موضوع خرمشهر با محوریت حماسه سازان خرمشهر و انتخاب خاطرات رزمندگان و طراحی اپلیکیشن با موضوع خرمشهر را از دیگر برنامه‌های بسیج جامعه زنان استان به مناسبت آزادسازی خرمشهر برشمرد.

 

مسئول بسیج زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در ادامه از برگزاری نشست‌های بصیرتی و جشنی به این مناسبت در پایگاه‌های مقاومت بسیج خبر داد.

 

وی بر اجرای هر چه باشکوه این برنامه‌ها و انتقال خاطرات و رشادت رزمندگان دوران دفاع مقدس به نسل کنونی از طریق برگزاری چنین برنامه‌هایی تاکید کرد.

 

یعقوبی، حماسه آزادسازی خرمشهر را حماسه‌ای بی نظیر -که ۳۵ سال پیش توسط جوانان ایرانی خلق شد- دانست و گفت: آنان حماسه ایی خلق کردند که برای ارتش تا دندان مسلح عراق و تمام دنیا غیر منتظره بود و جوانان امروز میهن نیز باید راه شهدا را ادامه داده و به تاسی از آنان در مقابل هجمه‌های دشمنان از جمله هجمه فرهنگی مقابله کرده و در تصمیمات مهم و سرنوشت ساز کشور از جمله «انتخابات» شرکت و با دقت و عقل یک انتخاب و مداخله درست داشته باشند.

ارسال نظرات