عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

راه در پیش گرفته اقتصادی دولت بیراهه است

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بلاتکلیفی دولت در حوزه اقتصادی و ارتقای سفره معیشتی مردم مشهود بوده و این بیانگر آن است که دولتمردان درک مناسبی از وضعیت اقتصادی جامعه ندارند.
کد خبر: ۸۸۶۰۹۴۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی شب گذشته در همایش حماسه حضور در تربت حیدریه اظهار داشت: دولت در برنامه ششم توسعه اعلام کرده که برای اینکه کشور به رشد اقتصادی ۸ درصد برسد باید نرخ بیکاری را از ۱۲ درصد به ۸ درصد برسانیم، بنابراین در مجلس تصویب شد تا در این برنامه حداقل ۵ میلیون شغل ایجاد شود.
 
وی از کسانی که به وعده های کاندیداهای انتخاباتی هجمه می برند، انتقاد کرد و گفت: برخی کاندیداها با ارائه برنامه به ایجاد شغل برای ۵ میلیون نفر تاکید دارند و رئیس فعلی دولت این وعده ها را نشدنی می داند اما از سوئی دیگر خودشان وعده ۹۵۵ هزار شغل در سال را به مردم می دهند.
 
قاضی زاده هاشمی خاطر نشان کرد: دولت هدفمندی یارانه ها را مورد هجمه قرار داده بود و آن را گداپروی اعلام کرد، لذا فراخوان دادند تا کسانی که توانائی مالی مناسبی دارند انصراف دهند که با عدم استقبال از سوی مردم مواجه شد که در ادامه با فشار مجلس قرار بر این شد تا سرمایه داران و دهک های بالای جامعه از ادامه دریافت یارانه ها حذف شوند، اما دولت علاوه بر اینکه از این اقدام سر باز زد، اکنون در حال و هوای انتخاباتی به کسانی که یارانه هایشان حذف شده پیام دادند که تمام یارانه های حذف شده پرداخت خواهد شد.
 
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به عقیده عمده کارشناسان اقتصادی کشور، راه در پیش گرفته اقتصادی دولت بیراهه است و کشور را علیرغم وابستگی به لحاظ تولید و اشتغال به بن بست می رساند، لذانخبگان و فرهیختگان جامعه ادامه وضع موجود را بی ثمر می دانند.
 
قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: ناکارآمدی جدی در دولت برای اجرای فرامین و سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی وجود دارد زیرا بنایی بر اجرای آن نیست.
 
وی انصراف قالیباف از کاندیداتوری ریاست جمهوری را اقدامی جهادی و آگاهانه دانست و بیان داشت: عده ای به این نتیجه می رسند که برای بقای انقلاب و اسلام نیاز است تا اتحاد و انسجام نیروهای انقلابی حفظ شود، لذا با اقدام شجاعانه و جهادی خود راه را برای انتخاب اصلح هموار تر می کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها