جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی رکن پنجم نظام اسلامی را ساده‌زیستی مسئولین عنوان کرد و گفت: اشرافی‌گری و حقوق‌های نجومی با ارکان انقلاب اسلامی سازگار نیست.
کد خبر: ۸۸۶۰۹۴۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محسن گلشن‌زاده جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در جمع فعالان فضای مجازی استان مرکزی با اشاره به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: اسلام، مردم سالاری دینی، دشمن شناسی و دشمن ستیزی، عدالت‌ورزی و در نهایت ساده‌زیستی از ارکان نظام اسلامی هستند که هر کدام یک از این ارکان دچار خدشه شود حرکت انقلاب را تحت الشعاع قرار می‌دهند بنابراین به عنوان بسیجی وظیفه داریم در راستای حفظ این ارکان تلاش کنیم.

وی افزود: اسلام ناب محمدی(ص) که حضرت امام خمینی(ره) به جامعه معرفی کرد از سه ویژگی برخوردار است که وجه تمایز آن با اسلام آمریکایی در همین سه ویژگی، بایدها و نبایدها، سیاست و ولایت فقیه قرار دارد.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: بایدها و نبایدها از جمله اصول اسلام ناب محمدی(ص) است اینکه مکلف به رعایت مسائل و احکام اسلامی هستیم، سیاست اصل دوم و ویژگی اسلام حقیقی است یعنی اینکه دین و سیاست از یکدیگر جدایی ناپذیر هستند، اصل ولایت فقیه سومین اصل اسلام ناب و از جمله ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مردم‌سالاری دینی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

سرهنگ پاسدار گلشن‌زاده به انتخابات و حضور مردم اشاره کرد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حکومتی بر مبنای مردم سالاری دینی است و این حضور مردم در صحنه‌های مختلف نظام است که به آن قوام می‌بخشد و نشان از اقتدار نظام دارد.

وی با بیان اینکه عدالت‌ورزی سومین رکن نظام اسلامی است، گفت: در فراز و نشیب‌هایی که نظام تاکنون طی کرده است برخی حاضر بودند نظام از بین برود ولی کسی به فرزندان آنان «تو» نگوید؛ این عدالت ورزی نیست.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: در مقوله دشمن شناسی باید اطلاعات کافی از خود داشته باشیم که بتوانیم توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

سرهنگ پاسدار گلشن‌زاده با یادآوری اینکه برخی در داخل نسبت به نظام عناد دارند، گفت: این عده دشمن را به خوبی نمی‌شناسند، در بحث مذاکرات هسته‌ای دیدیم که مقام معظم رهبری بارها نسبت به عدم اعتماد به دشمن تذکرات لازم را به دولتمردان و تیم مذاکره کننده دادند ولی دولتمردان ما شناخت به دشمن نداشتند و اعتماد کردند.

وی رکن پنجم نظام اسلامی را ساده‌زیستی مسئولین عنوان کرد و گفت: اشرافی‌گری و حقوق‌های نجومی با ارکان انقلاب اسلامی ناسازگار است چراکه این سوال اذهان جامعه را به خود مشغول کرده که اگر مسئولین ما ساده زیست هستند پس اسراف‌ها و ریخت و پاش‌های بی حد و حساب برخی مسئولین برای چیست؟

انقلاب اسلامی، محور مقاومت

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند ما در حال گذر از پیچ تاریخ‌ساز هستیم چراکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان محور مقاومت در مقابل سه جبهه قرار گرفته است که شامل جبهه مسیحیت به سرکردگی آمریکای جنایتکار، جبهه صهیونیست به سرکردگی اسرائیل غاصب و جبهه سوم وهابیت به سرکردگی آل‌سعود است که از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در مقابل نظام اسلامی ایستاده‌اند.

سرهنگ پاسدار گلشن‌زاده ادامه داد: خوشبختانه تا به امروز جبهه مقاومت در برابر دشمن قد علم کرده است و پیروزی‌های بی شماری را کسب کرده است و نشان داده‌ایم که هرگز از آرمان‌های خود دست بر نمی‌کشیم، تا به هدف نهایی خود که ایجاد تمدن اسلامی است دست پیدا کنیم.

وی افزود: موقعیت جغرافیایی کشور ما باعث شده که استکبار جهانی و دیگر جبهه‌های مقابل برای آن دندان تیز کنند و بخواهند با هر حربه و ترفندی به منافع خود دست پیدا کنند.

سند2030 به مراتب بدتر از کاپیتولاسیون

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی نسخه‌های متعددی را پیچیده و اجرایی کرده است که یکی از آن‌ها سند 2030 بود که به عنوان یک سند رقعت بار و به مراتب بدتر از کاپیتولاسیون بود که متاسفانه از سوی رژیم غاصب صهیونیست نوشته شده و دولتمردان ما آن را بی سرو صدا در حال اجرایی کردن بودند.

سرهنگ پاسدار گلشن‌زاده در پایان با تاکید بر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای در روز 29 اردیبشهت‌ماه گفت: ملت ایران با حضور خود و انتخاب اصلح باید تلاش کنند تا نظام را در مسیر رشد و ترقی قرار دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات