حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشرفیان:

امضای قرارداد۲۰۳۰ نقطه تاریکی در کارنامه دولت یازدهم به شمار می رود

امام جمعه شهر علی اکبر عنوان کرد: امضای قرار داد ۲۰۳۰ بی غیرتی دینی، سیاسی، ملی و نقطه تاریکی در کار نامه دولت یازدهم باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۸۸۶۰۹۴۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشرفیان در گفت و گو با خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: تنظیم سند ۲۰۳۰ با هدف سیاست یکسان سازی فرهنگی مبتنی بر مبانی فکری لیبرالیسم و پذیرش روندهای سکولاریستی می باشد یعنی می خواهد فرهنگ عقاید و تفکر خود را بر کشورهای مختلف تحمیل کند.

وی افزود: سند ۲۰۳۰ به دنبال جدایی دین از سیاست است و با عناوین فریبنده تحت عنوان توسعه پایدار کشورهای در حال توسعه سبک زندگی اسلامی را از ملتها بگیرد.

حجت الاسلام اشرفیان خاطرنشان کرد: سند ۲۰۳۰ یک کاپیتولاسیون آموزشی و فرهنگی است که بر اساس آن مستشاران خارجی باید به آموزش و پرورش ایران اسلامی نظارت داشته باشند و این به معنای حذف نهادهای نظارتی کشور و تحت تسلط دشمن قرار گرفتن است.

وی اظهار کرد: به اعتقاد کارشناسان در این سند هر نوع تربیت دینی خلاف حقوق بشر است ولی آموزش جنسی از حقوق کودک است همچنین در این سند برای خانواده و معلمان محدودیت ایجاد می شود به طوری که برای تربیت دینی و قرآنی به بهانه ترویج خشونت ممنوع محسوب می شوند و عملا بنیان خانواده اسلامی در معرض انحلال و فروپاشی قرار می گیرد.

امام جمعه شهر علی اکبر با عنوان اینکه چرا دولتمردان ما پنهانی و بی سر و صدا این قرارداد ننگین را امضاء کردند مگر اینجا کشور لیبرالها و سکولار است بیان داشت: طبق اصل ۷۷ قانون اساسی تمامی قرار دادها و موافقت نامه های بین المللی باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد اما دولت با دور زدن مجلس سند ۲۰۳۰ را به عنوان یک عهدنامه و قرارداد بین المللی اجرا می کند اما با این حال مجلس متاسفانه سکوت می کند.

حجت الاسلام اشرفیان تاکید کرد: مسئولین با چه دلیل و حجتی سند ۲۰۳۰ را امضاء کردند مگر اینجا اروپا و آمریکاست؟مگر سوگند یاد نکردند که مدافع ارزشهای این نظام باشند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار