مسئول سازمان بسیج زنان در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد
اصلانی با بیان اینکه مردم علاقمند به سرنوشت انقلاب و آینده نظام هستند، به این خاطر همواره حضوری پرشکوه در انتخابات دارند،گفت: دشمن سعی می کند آحاد مردم را در انتخاب فرد اصلح دچار تردید کند و باید مراقب بود.
کد خبر: ۸۸۶۰۹۳۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج زنان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه نخستین گام در انتخابات حضور آحاد جامعه پای صندوق رأی و در مرحله بعدی انتخاب اصلح است، گفت: مردم علاقمند به سرنوشت انقلاب و آینده نظام هستند، به این خاطر همواره حضوری پرشکوه در انتخابات دارند.
 
وی اضافه کرد: همواره دشمن سعی می کند آحاد مردم را در انتخاب فرد اصلح دچار تردید کند که این موضوع بسیار برای نظام جمهوری اسلامی ایران خطرناک است و باید مردم با هوشیاری و تفکر انقلابی فرد اصلح را انتخاب کنند و همچنین کاندیدهای مورد نظر علاوه بر تمام خصوصیاتی اخلاقی و اعتقادی که باید داشته باشند باید به صورت صد در صد احساس تکلیف واقعی و حقیقی و احترام به قانون اساسی و اطاعت کامل از مقام رهبری داشته باشند.
 
اصلانی تصریح کرد: انتخابات نمونه بارز جنگ و قدرت نرم است که با شرکت در این انتخابات به دشمن بفهمانیم ما هم در جنگ سخت و هم جنگ نرم با قدرت ایستاده ایم و این انتخابات می تواند تمام مولفه های سیاسی اقتصادی و نظامی امریکا را در برابر ایران زیر پا بگذارد.
ارسال نظرات