مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان:

مردم مفسدان را از صحنه کنار می‌گذارند

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: جلوی برخی فسادها را با کارهای امنیتی نمی‌شود، گرفت بلکه با حضور در صحنه مردم در انتخابات و کنار گذاشتن آنها از صحنه توسط خود مردم میسر است.
کد خبر: ۸۸۶۰۹۰۱
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  حجت‌الاسلام محمدعلی محسن‌زاده در نشست عاشقان ولایت در این شهرستان اظهار داشت: امروز جبهه سکولار در مقابل جبهه انقلاب اسلامی قرار دارد و به فرمایش مقام معظم رهبری امروز تکرار جنگ احزاب را شاهد هستیم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان افزود: امروز جریانی دنبال نابود کردن انقلاب اسلامی است که دست در دست مستکبران دارند و آنها آمریکا را نه‌تنها شیطان نمی‌دانند بلکه او را کدخدا می‌دانند، اما کدخدا برای جبهه سکولار و ضد دین،کدخدا است نه مردم انقلابی و زجر دیده ایران.

محسن‌زاده گفت: آمریکا بعد از 70 سال رابطه با ایران جز سیاهی و تباهی چون حق توهش برای انقلاب ارمغانی نداشت و ملت ایران با تصرف لانه جاسوسی این چپاول را از بین بردند. 

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در یک‌سال گذشته حدود 120 مرتبه از لفظ انقلاب سخن گفتند و امروز این راه باید دنبال شود نه توقف انقلاب، هدف از انقلاب را جهانی شدن اسلام دانست و افزود: جهانی‌سازی اسلام و تمدن بزرگ اسلامی توسط امت اسلام و انقلابیون باید اجرا شود که عقیده شیعه و سنی بر این مدار می‌گردد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان ابراز داشت: 34 مورد از اهانت عربستان، ژاندارم منطقه غرب آسیا که گماشته آمریکا است سراغ دارم که دو مورد آن تجاوز به نوجوانان ما در گیت بازرسی کشور عربستان و اهانت به حجاج ما در حادثه منی است و دولت ما عکس‌العملی مناسب نداشت.

وی افزود: سند 2030 یونسکو که مخفیانه امضا شد لکه ننگی به‌شمار می‌آید که بندهای متعدد از جمله حذف آموزه‌های دینی زیر 18 سال، ممنوع بودن آموزش‌های دفاعی به بهانه خشونت آمیز بودن این دروس که حذف درس شهید فهمیده از جمله آن است و ممنون بودن تفکیک جنسیتی و آزاد بودن آموزش جنسی در مدارس دارد.

محسن‌زاده ابراز داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران از امن‌ترین کشورهای جهان است و این به برکت حضور مردم در بزنگاه  انقلاب است اما برخی می‌خواهند اینگونه القاء کنند که آنها سایه جنگ را از ایران دور کردند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: جلوی برخی فسادها را با کارهای امنیتی نمی‌شود، گرفت بلکه با حضور در صحنه مردم در انتخابات و کنار گذاشتن آنها از صحنه توسط خود مردم میسر است.

وی خاطرنشان کرد: امروز ریل انقلاب تغییر کرده و به‌سوی آمریکا منحرف شده است و مقام معظم رهبری خواهان تغییر و اصلاح مسیر به سمت پیشرفت انقلاب هستند.

ارسال نظرات