فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در جمع فرماندهان پایگاه ها و شورای حوزه های سپاه غدیر تبریز در حسینیه سپاه عاشورا، تاکید کرد: صیانت از دستاوردهای نظام وظیفه اصلی سپاه و بسیج بوده و عده ای به غلط بر این باورند که سپاه باید در پادگان ها مستقر باشد.
کد خبر: ۸۸۶۰۸۶۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان با اشاره به مطلبی از امام خمینی(ره) گفت: رابطه جمهوری اسلامی ایران با امریکا رابطه گرگ و میش است و رابطه جمهوری اسلامی ایران با غرب تا زمانی که بر پایه و معیارهای انقلاب اسلامی باشد قابل وصل نیست.

وی افزود: هجوم افکار لیبرالیستی بر جهان و گاهی بین برخی مسئولان موجب بروز مشکلات و مصائبی خواهد شد که هجمه و نفوذ فرهنگی از همین تفکر رونق می گیرد.

کریمیان اظهارداشت: سکان داری دولت اسلامی ابتدا باید بر عهده افرادی باشد که بر معیارها و آرمان های انقلاب اسلامی پایبند باشند.

وی با اشاره به مبنا قرار دادن روحیه جهادی و عمل انقلابی در خصوص انتخاب فرد اصلح، بیان کرد: در وضعیت کنونی دشمنان به دنبال نفوذ عرصه های مختلف حاکمیتی و اجتماعی هستند که نفوذ در هر کدام عرصه ها اخلال در عملکرد اسلامی را در پی خواهد داشت.

کریمیان مصداق رسالت پیام رسانی را در حال حاضر تاثیر پذیری از رسالت حضرت زینب(س) در مسئله کربلا بیان و خاطرنشان کرد: با بصیرت افزائی و انتقال پیام می توان نقش بسزائی را در جامعه ایفا کرد.

فرمانده سپاه عاشورا عرصه جنگ نرم را به مراتب سخت تر از جنگ سخت دانست و یادآور شد: امروز برخی از جوانان در خصوص جنگ نرم ناخواسته دچار بحران شده اند که می توان با بصیرت افزائی خود و دیگران مانع غرق شدن آن ها شد.

ارسال نظرات