مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولایت تبریز:

فرد اصلح باید حافظ آرمان ها باشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولایت تبریز در جمع بسیجیان حوزه الزهرا(س) در امامزاده سید حمزه گفت: با انتخاب اصلح در حفظ آرمان های انقلاب بکوشیم.
کد خبر: ۸۸۶۰۸۶۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد نجف پور خاطر نشان کرد: امروز به عنوان یاوران ولایت از مردم بصیر انتظار می رود به صورت حداکثری در انتخابات شرکت کنیم و با وضو و به قصد قربت به پای صندوق های رای برویم.

وی با تاکید بر اهمیت این انتخابات در اقتدار کشور اظهار کرد: کشتی ایران اسلامی در میان امواج متلاطم منطقه به برکت وجود رهبری و سربازان ولایت در امنیت کامل است و این موجب مایوسی و عصبانيت دشمن است.

حجت الاسلام نجف پور ادامه داد: به برکت حضور مردم است که پس از گذشت تقریبا 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و مدیریت هشت سال جنگ تحمیلی و شکست تحریم ها، دشمن نمی تواند حتي فكر و جرات حمله به كشورمان را كند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولایت تبریز با اشاره به آیه 11 سوره رعد افزود: باید به گفته این آیه عمل کرد و وضع موجود را تحمل نکرد و به دنبال تغییر و تحول باشیم و تفکری که ترسی از استکبار جهانی نداشته باشد را روي كار بياوريم.

حجت الاسلام نجف پور بیان داشت: اگر می خواهیم کشورمان رشد کند باید چشممان به خارج از کشور نباشد و به جوانان فرصت بدهیم چراکه آن ها استعداد لازم را دارند و برای گرفتن تصمیم درست به قرآن مراجعه کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار