سامانه تله متری و تله کنترل در ۵ شهر استان کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۸۶۰۸۵۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هوشمندسازی تاسیسات و مخازن آبی از رویکردهای اصلی امور انرژی آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته بود گفت: به همین منظور در سه سال اخیر هوشمندسازی تاسیسات و مطالعات مرتبط با آن به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت.
سیدعلی لدنی‌نژاد با بیان اینکه راه اندازی تله متری و تله کنترل شهرهای باشت، لنده، چرام، دیشموک انجام گرفت افزود: تکمیل تله متری شهر یاسوج با در نظر گرفتن حداقل هزینه و افزایش راندمان آبرسانی به شهروندان نیز در سال گذشته انجام گرفت.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته سامانه تله‌متری بیش از 20 حلقه چاه و سه مخزن در شهر یاسوج به روزرسانی و تجهیز شده است ادامه داد: تمامی مراحل کار از جمله نصب، تعمیر و برنامه‌نویسی  سامانه‌های تله‌متری توسط مهندسان و کارشناسان شرکت آب و فاضلاب انجام می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مطالعات اجرای سیستم تله‌متری سایر شهرهای استان در سالجاری آغاز  شده است گفت: با توجه به توان فنی مهندسان شرکت آب و فاضلاب استان نصب و راه اندازی این سامانه به سرعت انجام خواهد شد.
لدنی‌نژاد با بیان اینکه تاکنون بیش از 70 درصد تاسیسات و مخازن آب شرب شهرهای استان به سامانه‌های هوشمند و تله‌متری تجهیز شده‌اند افزود: در سال گذشته شاهد رشد 20درصدی میزان هوشمندسازی تاسیسات آبی استان بودیم.
وی افزایش ضریب اطمینان، کنترل از راه دور تاسیسات و مخازن و رصد لحظه‌ای وضعیت مخازن و چاه‌ها را از اصلی‌ترین مزایای هوشمندسازی تاسیسات آب عنوان کرد و گفت: افزایش بهره‌وری و بهبود راندمان کار شبکه توزیع آب از دیگر مزایای هوشمندسازی تاسیسات آبی است.
ارسال نظرات