مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری در گفت و گو با «بسیج»:

حضور مردم در انتخابات موجب تضمین امنیت است

قدیانی گفت: یکی از پایه های انقلاب اسلامی، حضور گسترده مردم در مناسبت هایی همچون انتخابات ریاست جمهوری و مجلس، راهپیمایی 22 بهمن و همچنین راهپیمایی روز قدس است.
کد خبر: ۸۸۶۰۸۲۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
حسین قدیانی مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه هر چه انتخابات با شکوه تر برگزار شود پایه های نظام مستحکم تر خواهد شد و امنیت کشور تضمین می شود، اظهار داشت: یکی از پایه های انقلاب اسلامی، حضور گسترده مردم در مناسبت هایی همچون انتخابات ریاست جمهوری و مجلس، راهپیمایی 22 بهمن و همچنین راهپیمایی روز قدس است.
 
وی با بیان اینکه دشمن از حضور میلیونی مردم در پای صندوق های رای ناامید شده و برنامه هایش برای اختلال در برگزاری انتخابات، ناکام مانده است، ادامه داد:حضور مردم در صحنه های حساس مثل انتخابات به عنوان یکی از شاخصه هاست و نظام سلطه قطعا حضور مردم در چنین مناسبت هایی را رصد می کند و بحمدالله مردم کشورمان توانستند به خوبی پاسخ دندان شکنی به دشمن بدهند.
 
مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خاطر نشان کرد: حضور در این انتخابات، برای کشورومان قدرت آفرین است و امید داریم که مردم با انتخاب اصلح، به فردی رای دهند که طبق معیارهای اسلامی و امام(ره) و رهبری عمل می کند و مهمترین هدفش، حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی و همچنین مقابله با استکبار و  تلاش برای پیشرفت کشور است.

ارسال نظرات