خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید تندگویان:

مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه از مولفه های انتخابات

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید تندگویان گفت: مشارکت، رقابت سالم، امنیت، انتخاب آگاهانه و با بصیرت به عنوان مؤلفه های اساسی در انتخابات به شماره می آید که باید به آن توجه کرد.
کد خبر: ۸۸۶۰۸۱۵
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، نشست تعالی و بصیرتی با موضوع انتخابات با حضور مدیر عامل ، کارکنان شرکت گاز ، مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه انصارالرضا (ع) و فرمانده حوزه حمزه سید الشهدا (ع) استان در شرکت گاز استان برگزار شد .
 
حسن شیرین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید تندگویان شرکت گاز استان خراسان جنوبی حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای را وظیفه همگانی دانست و اظهار داشت: مشارکت ، رقابت سالم ، امنیت ، انتخاب آگاهانه و با بصیرت به عنوان مؤلفه های اساسی در انتخابات به شماره می آید که باید به آن توجه کرد.

وی با اشاره به اینکه انتخاب فرد اصلح در انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، افزود : افرادی را انتخاب کنیم که بتوانند اهداف قانون اساسی، خواسته‌ها و نیازمندی های جامعه و مردم را در نظر داشته باشند که در این راستا باید انتخاب ها براساس بصیرت و آگاهی کامل صورت پذیرد.

 در ادامه این مراسم صادق احمدی مسئول بسیج کارمندان سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و مشارکت حداکثری در انتخابات تصریح کرد: شرکت در انتخابات بیانگر بینش درست و شعور سیاسی مردم است و انتخاب دقیق و حساب شده با آگاهی و بصیرت از اهمیت ویژه ای برخوردار است که همگان باید به آن توجه کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها