عضو مرکز تعالی معنوی کوثر سپاه گفت: مشکلاتی که در کشور وجود دارد تنها با تشکیل دولت اسلامی و دولتی که گوش به فرمان ولایت باشد، مرتفع می‌شود.
کد خبر: ۸۸۶۰۸۰۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار پاسدار علیزاده عضو مرکز تعالی معنوی کوثر سپاه در جمع نمازگزاران مسجد امام خمینی(ره) اراک با تاکید بر دو رکن مهم و اساسی در حماسه سیاسی گفت: حضور حداکثری و انتخاب اصلح دو رکن حماسه سیاسی هستند. خداوند سرنوشت هیچ قومی را عوض نکند مگر اینکه آن قوم خودشان سرنوشت خود را تغییر دهند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی، معیشتی، بیکاری، بالارفتن سن ازدواج جوانان و... که جامعه امروز را با چالش جدی مواجه کرده است، گفت: کم شدن ارزش پول ملی، وابستگی به درآمدهای نفتی، دغدغه بیکاری جوانان و حتی جوانان تحصیلکرده و دیگر مشکلات جامعه همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند تا استقرار دولت اسلامی همچنان باقی خواهد ماند.

سردار علیزاده تصریح کرد: تشکیل دولت اسلامی فقط به دست مردم رقم خواهد خورد ولاغیر، ملت باید کسی را برگزیند که مسئولیت‌دار شود.

عضو مرکز تعالی معنوی کوثر سپاه تصریح کرد: تاکنون از دولت‌های غیراسلامی همچون بنی‌صدر و دولت اصلاحات،... لطمات بسیاری دیده‌ایم و برای اینکه این تجربیات دیگر تکرار نشود همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید فرد اصلح را انتخاب کنیم. این تکلیف شرعی است که بر عهده ما است.

وی ادامه داد: برای استقرار دولت اصلح دشمنان داخلی و خارجی مانع تراشی‌های بسیاری می‌کنند؛ دشمنان خارجی با قدرت نظامی، اقتصادی و فرهنگی ملت را تحت فشار قرار داده است و در داخل جریانی تحت عنوان شیعیان اسلام آمریکایی وجود دارد که در قرآن از آنان با نام منافقین یاد شده است.

سردار علیزاده با اشاره به اینکه 17 هزار شهید ترور در دوران دولت بنی صدر و شهادت شخصیت‌های چون شهید بهشتی از جمله ضرباتی بود که به ملت ایران وارد شد، گفت: در دولت اصلاحات نیز مردم از اشرافی‌گری، رانت‌خواری به تنگ آمدند، باز تجربیات تلخ اشتباه در مراحل بعدی نیز کسب شد و تمامی این مشکلات و مسائل به خاطر این بود که در انتخاب اصلح دقت نکردیم.

عضو مرکز تعالی معنوی کوثر سپاه با اشاره به نامه 62 نهج‌البلاغه تصریح کرد: امیرامومنین(ع) در این نامه به ویژگی‌های اصلح اشاره کرده‌اند. در حال حاضر برای انتخاب فرد اصلح در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باید دست به انتخاب، براساس معیارهای درست بزنیم اول اینکه هر یک از کاندیداها رفتارش نسبت به بیت‌المال چگونه است اگر دست‌اندازی به بیت‌المال دارد اصلح محسوب نمی‌شود، رفتار کاندیداها را نسبت به مردم بسنجید اینکه خود را خدمتگزار مردم می‌داند یا رفتار فرعونیان را دنبال می کند.

سردار علیزاده بیان کرد: مقام معظم رهبری در جمع مسئولان عالی نظام فرمودند؛«شأن مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نوکری مردم است». رفتارش با مومنان چگونه است؟ سر جنگ با این مومنان که در عصر ما به آنان حزب الهی می گوئیم، دارند یا خیر؟

وی افزود: شاخص چهارم اینکه با چه کسانی متحد هستند و چه کسانی پشتیبان آن هستند، هر دولتی پشتیبانی دارد که همگی آشکار هستند بایستی به سبقه آنان توجه شود تا بتوانیم انتخاب درستی داشته باشیم.

عضو مرکز تعالی معنوی کوثر سپاه با یادآوری فتنه 88 گفت: در فتنه 88 شاهد بودیم که منافقین در خیابان‌ها شعارهای ضدانقلابی سر دادند که همه حکایت از دشمنی آنان با اصل نظام داشت و مردم با حضور و پشتیبانی خود در حماسه 9 دی پاسخ محکمی به آن‌ها دادند.

وی با اشاره به اینکه با انتخاب اصلح وظیفه و تکلیف از دوش ما برداشته نمی‌شود، گفت: پس از انتخاب اصلح باید تلاش شود تا او را بر روی کار بیاوریم و به استقرار دولت اسلامی کمک کنیم.

سردار علیزاده با انتقاد از ریخت‌وپاش‌های برخی از مسئولین نظام گفت: ریخت‌و پاش و اسراف‌هایی که توسط برخی از مسئولین صورت می گیرد جای بسی تاسف دارد.

عضو مرکز تعالی معنوی کوثر سپاه در پایان خاطرنشان کرد: زمانی که دولت اسلامی استقرار یابد مشکلات جامعه رفع می شود و این در گرو انتخاب فردی است که تقوی، تعهد، علاقه‌مند به اسلام و انقلاب و دارای تخصص و توانمندی لازم باشد، است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات