مشاور سیاسی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: واقعیت اجتماعی در حال حاضر، نارضایتی از وضع موجود است که در این زمینه دولت کنونی شانس کمتری دارد؛ زیرا در این زمینه موفق عمل نکرده است.
کد خبر: ۸۸۶۰۸۰۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام اشکوری در شهرستان محلات با اشاره به طراحی غرب علیه نظام اسلامی گفت: غرب از طریق شناسایی نقاط ضعف افراد در جمهوری اسلامی ایران سعی دارد به اهداف خود دست پیدا کند از این‌رو طراحی‌های متعددی را در این زمینه به کار بسته‌اند.

وی افزود: استکبار جهانی جریان روشنفکری دینی را مطرح می‌کند که از خصوصیات خاصی برخوردار بوده و در حال ظهور و بروز است و در این راستا نیز در این چند سال کشور در حال تغییر بوده و اتفاقاتی در حال رخ دادن است.

مشاور سیاسی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: افرادی در جامعه به ظاهر با امام و نظام همسو هستند و سنگ رهبری را بر سینه می‌زنند ولی در عمل دچار انحراف شده‌اند و کشور را دچار مشکل کرده‌اند.

حجت‌الاسلام اشکوری با اشاره به واقعیت‌های امروز جامعه گفت: واقعیت اجتماعی در حال حاضر، نارضایتی از وضع موجود است که شامل همه مباحث سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی می شود بنابراین همه جریان‌ها به دنبا این هستند که خود را به گونه‌ای جلوه دهند که اعتماد مردم را جلب کنند.

وی افزود: در بخش واقعیت اجتماعی، دولت کنونی شانس کمتری دارد؛ زیرا در این زمینه موفق عمل نکرده است. افرادی در جامعه هستند که سابقه دینی دارند ولی از آنجا که رای ندارند برای به دست آوردن آرای مردمی دست به هر کاری می‌زنند و غرب هم از آنها پیشتیبانی می‌کند.

مشاور سیاسی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان با تاکید بر انتخاب اصلح تصریح کرد: بایستی شناخت درستی نسبت به کاندیداها پیدا کنیم اینکه بتوانیم فردی را برگزینیم که آلوده به مسائلی نظیر فساد، بی تعهدی، اشرافی‌گری نشده باشد تا بتوانیم قطار انقلاب اسلامی را که گاهاً از ریل خارج شده به مسیر اصلی خود بازگردانیم و این مهم جز با حضور حداکثری مردم و شرکت آنان در تعیین سرنوشت‌شان امکان پذیر نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات